[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik aan een speler zien als die 5 sterren skill moves heeft?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij team management (of Arena Options > Players) naar de speler gaan waarvan je het wilt weten en dan op (RS) drukken. Dan blader je wat door de 6 (?) bladzijdes met (RT) en (LT), en zie je bij het 4e blaadje de informatie van de speler. Ook zie je bij de andere bladen de statistieken van de spelers.
     
  3. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Win ik net 9-3 van een gastje krijg ik een berichtje dat ik geluk heb gehad. Dus wij revanche, win ik 10-0, weer een berichtje. Het lag aan zijn controller, dus nog een herkansing, win ik weer 9-2:)

    Was niet op UT maar vond het wel grappig om te vermelden
     
  4. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    zulke wedstrijden zijn na de 1e helft niet leuk meer.
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, hoeveel contracten hebben ze? En welke zijn die twee andere? Anders stuur je me een PM als je dit leest, dan vervuilen we het topic niet... :p
     
  6. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Net men team verkocht, vond de formatie niet fijn, nu toch maar voor een Liga BBVA team in 4-2-3-1
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hallo iedereen. Sinds vandaag heb ik Fifa 11, maar ik kan niet online omdat ik zogenaamd "te jong" ben. Ik ben inmiddels 19 dus dat klopt voor geen meter. Na wat research schijnt het dat je je email adres aan moet passen, maar ik heb geen idee waar en hoe. Iemand die mij misschien op weg kan helpen?

    thanks.
     
  8. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    4-2-3-1 is heerlijk!

    Heb net 15K in het water gegooid, kwam niet veel uit verdien er ongeveer aan verkopen 10K aan terug dus valt mee.

    Weet iemand of er nog betere toernooien komen , waar de meesten mensen aan mee kunnen doen met prijzengeld 6000+
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat had ik ook en het is zeer klote, na lang van alle geprobeerd te hebben had ik toch maar een nieuw account aangemaakt en toen geboortedatum 1980 gedaan. Dat ouwe account had ik net nieuw dus ik had er niet veel op gedaan maar als je je account allang heb dan weet ik niet wat je moet doen..
     
  10. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je dan een nieuw account aanmaken die ouder is(master account) en dan koppelen
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Bedoel je een nieuwe XBL gamertag of ea-account? Ik heb gisteren een nieuw ea-account aamgemaalt maar ik kon niets koppelen of mijn geboortedatum aangeven oid.
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja echt he 3-4-1-2 speelt echt heerlijk :eek:! Als je gewoon 3 goeie snelle en sterke verdedigers hebt dan komt je tegenstander er bijna niet doorheen en je hebt echt altijd een mannetje meer op het middenveld. Het enigste waar het kut tegen te spelen is is tegen iemand die in een 4-3-3 formatie speelt.
     
  13. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0

    En die zijn er nogal veel... }:]
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Mijn Rode Duivels spelen 3-5-2. Zag eerst het verschil niet meteen, haast dezelfde opstelling :p
     
  15. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zwaar klote, maarja ik heb er nu 1 wedstrijdje mee gespeeld en het speelt inderdaad een stuk fijner, Bojan is een held op de CF, en daarvoor Fernando Llorente, heerlijk!
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik weet niet hoe het op je 360 werkt man, je moet misschien naar Settings gaan van je leeftijd of iets met Parental control dat het word toegestaan etc. Als het echt niet lukt moet je denk ik een nieuw XBL account maken
     
  17. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen je spelers hen chemestry op 11 te staan?
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat werkt is een nieuw account, ook al ben je achttien jaar of ouder... Ik heb het drie jaar geleden ook moeten doen aangezien ik toen ook niet online mocht bij EA games omdat ik mijn eigen geboortedatum gebruikte. Mijn huidige account gebruikt mijn vader z'n Hotmail en hij komt uit '57, oud genoeg dus. }:]
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    En weer even me team geupadate :D

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#emPDFmdOba8ed

    Echt ziek hoor, ik speel alleen ff in de avond Fifa (Werk 9 uur per dag) en dan gewoon dat toernooi blijven winnen haha xD Ga nu denk ff sparen voor nieuwe verdedigers :).

    Klopt alleen geen drol van die wedstrijden en goals xD Heb met Torres 2 wedstrijden gespeel (halve finale en finale) en hij scoorde in totaal 4x xD weet niet waar die goals zijn gebleven :p.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2011
  20. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jaloers op jou team, kN niet mee doen aan goede toornoeien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina