[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Staat nergens dat het wel of niet zo is..

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is afwachten allemaal, ze zijn dit keer echt heel geheimzinnig bezig opzich.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een middag ja, daarna nooit meer aangeraakt hoor. :9

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Die was echt ubergaaf. Ik heb daar 30+ uur op gespeeld ... 1 map, 1 mode, ironsights (behalve dan de snipers), en nog gratis ook.
    Damn, sweet memories:) -> http://www.maxqubit.com/bfbc2/ (ook dat hitler filmpje, hoewel te vaak gebruikt, is hier echt geweldig)

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het later nog een paar keer gedaan zodat vrienden ook alles op hardcore gehaald hadden. Nu vind ik het geen hol meer aan. Deed het eigenlijk ook voor de achievements. Vind het een beetje op de FF van Ghost Recon lijken alleen dan stukken slechter.

6. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Overzicht classes:

Overzicht van de metro map

De eerste multiplayer map voor Battlefield 3 die werd aangekondigd was Operation Metro. Deze map speelt zich af in en rondom het metrostation van Parijs. Je speelt in het closecombat level met de US Marines tegen de Russische Spetnaz.

Op de E3 kwamen de puzzelstukjes van Operation Metro al bij elkaar, we kregen steeds meer beelden te zien en trailers bevestigde dat het om een closecombat map ging. DICE heeft nu op de officiële weblog een briefing van de volledige map vrijgegeven.

In Operation Metro is het de bedoeling dat je vanuit het park oprukt naar het metro station van Parijs, waar je bij de de eerste spawn als Amerikaan de beschikking hebt over een LAV25. Hoe dichter je bij het metro station komt, hoe intenser de gevechten worden. Van een gevecht in het park beland je zo in de tunnels en gangen van het metrostation.

De reden dat Operation Metro niet beschikt over vliegtuigen is omdat DICE alleen vliegtuigen toepast in de gametype Conquest. Dit omdat de levels in andere gametypes niet geschikt zijn voor vliegtuigen door de grootte van de levels. De afbeelding van Operation Metro is met gametype Rush ( bekend uit Bad Company 2 ).

Officiele blog:

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, valt me op dat Assault class nu med packs en die rez dingen krijgt, en Support class nu ammo packs en nog steeds LMG's.. Wat suf zeg, wat is nu de meerwaarde van Support class spelen? Je krijgt nu NOG meer mensen die assault gaan spelen..

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In BF MC had de assault ook al stimpacks.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat suppressive fire nuttig is?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    + light machine guns zijn hartstikke fijn?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze zullen wel een opvulling krijgen voor de medpack. In BF MC had je een mortar strike ipv de medkit.

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Waarschijnlijk wel, plus er is al aangegeven dat als je vlak bij de enemy schiet met LMG dat het hele beeld gaat shaken, waardoor covering fire nu meer zin heeft!

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Wel balen dat de sniper weer C4 heeft. Ik speel veel liever met een SMG en dan met C4 zodat ik van dichtbij chaos kan maken. Hopelijk is die klasse weer voldoende te customizen zodat ik alsnog bij een dergelijke setting in de buurt kom.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies meestal assault en dan een wapen zonder tube , dan kan je ook lekker jezelf bijvullen met c4 en de m-coms opblazen voor extra punten :)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ook niet wat een sniper met c4 moet...

16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik denk dat het idee is dat je een soort val kan maken met je C4 en dat dan van afstand in de gaten kan houden. Het probleem is juist dat je de campers dan stimuleert terwijl je C4 juist kan gebruiken als mobiele speler die ongezien chaos aan kan richten (aan voertuigen).

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    c4 op sniper gebruikte ik alleen als ik in tank tegen het lijf liep. met motion sensors schiet je niet zoveel op :9

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je als sniper in de base rond gaat lopen misschien. Normaal kom je ze helemaal niet tegen. Alleen die gasten die met de g3 rondrennen omdat ze dan motionmines kunnen gebruiken misschien ><

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja ik zat dan idd midden in de battle :+
    maar dat is ook de reden dat ik niet zo'n goeie sniper ben, kan niet achterin blijven zitten. Daarom liep ik vooral met de VSS als ik als sniper ging :D

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sniper met VSS Special, Red Dot, Motion Sensor & C4 is een goede combo als je in Rush aan gaat vallen hoor, maar mortar strike werkt ook goed wanneer je de enigste aanvaller ben, gelijk armen terwijl je een mortar strike op kistje richt doet vaak wonderen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina