[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zojuist het eerste deel van de Extended Blu Ray gezien van The Two Towers. Hier en daar verbaas ik me over de schoonheid van het beeld, maar aan de andere kant heb ik soms het idee dat het nog wel wat beter kon. Zoals het moment waarop Gandalf voor het eerst Shadowfax roept. Die scene was niets in vergelijking qua beeldkwaliteit met bijvoorbeeld Merry en Pippin bij het huis van Treabeard. Zitten ja's en nee's tussen. Voor de rest echt dik kicken.

Trouwens een hele goede tip voor Blu Ray: Troy - The Director's Cut. Een van de best beeldkwaliteitsfilms die ik tot nu toe gezien heb. _O_

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net zo erg als Independence Day 2 & 3 voor 2013 en 2014. Ook nog met een groot deel of geheel de oude cast. Kan niet anders dan een instant faal zijn lijkt me. :F:

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wát? :lol:

Haha, met Independence Day als guilty pleasure ben ik nog best wel benieuwd wat ze er van gaan maken eigenlijk :D Zal wel weer dramatisch worden...

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een toffe film!
    Vooral die Tankcommandant moest ik erg om lachen :lol:

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kut kinderen in films altijd. 28 Weeks Later is net afgelopen en
    dankzij die kinderen kwam het virus weer terug bij de bevolking omdat ze weer zo irritant moesten zijn. Vervolgens brengen ze uiteindelijk het virus naar het vaste land. Rot kinderen :mad:.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Over transformers 3:

Maar hoe kan het dan dat nu de vorige autobots leider ineens Sentinel Prime was? bij mijn weten is dat altijd Zeta Prime geweest:eek:? who the fck is sentinel? zelf verzonnen dude? ik ken hem niet iig.

En nu dat de helft dood is ben ik benieuwd of er nog een vervolg zal komen...

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond I Am Number Four gezien. Het verhaal bevat veel potentie voor een goede film maar het komt er gewoon niet uit. Te weinig verdieping in het verhaal en teveel 'twilight-saus'. Mooiboy met een gave en een alternatieve chick die op elkaar verliefd worden maar 'zijn leven is te gevaarlijk om bij elkaar te zijn'.

6/10

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The King's Speech

Iedereen kent 'm wel denk ik. Het wist mij in ieder geval amper te raken. Vooraf had ik het idee: dat kan nog best wat worden mits goed uitgewerkt, maar het deed me gewoon niets. De hele ontwikkelende vriendschap tussen Lionel en Bertie, de onderliggende psychologische factoren voor zijn stotteren, het Britse koninklijke sfeertje. Nee. Misschien dat ik hem nog een keer moet kijken.

Ook niet echt tactisch van me dat ik er geen ondertiteling bij had. Die man zelf stottert natuurlijk wat niet helpt, maar die vrouw van hem kon ik ook amper verstaan. 8)

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sentinel Prime is toch al een langbestaand karakter. Was de voorganger van Optimus... de voorganger van Sentinel was inderdaad Zeta Prime

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Verhaal is juist doorspekt met hele primaire thematiek, zaken als wraak en vrijheid. Daarnaast geeft het een mooi beeld van de tijd. De spanning is om te snijden en alles draagt daaraan bij. Is een van de beste films imo.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit wist ik niet... ik heb nooit van Sentinel Prime gehoord, maar dan zal dat wel mijn fout zijn:p Thnx iig voor de uitleg

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

Deze vandaag of morgen maar eens kijken. De poster is iig tof! Ik verwacht een CGI spektakel. :cool:
    Voor een Japanse film ook een enorm budget: Zo'n 30 miljoen dollar.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Kijk je hem dan ook in het japans? met NL of EN ondertiteling? Ik doe dit namelijk wel altijd... Vooral bij die wat oudere Jet Li films e.d vind ik dat er gewoon bij horen. Ik kan er niet tegen als de mond niet mee beweegt met de tekst:p

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Natuurlijk kijk ik hem in het Japans. Je gaat een Amerikaanse blockbuster toch ook niet in het Frans of Duits kijken. 8)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Erg he. Wat ik me heb laten vertellen is dat er in deel 2 weer een invasie komt en dat ze dan in deel 3 naar de planeet gaan met de technologie van die aliens ofzo. God, hoe kan dat toch? :emo:

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik mag hopen dat het wel een andere aliensoort is die de wereld bestormt en niet dezelfde als uit deel 1. Dan verdampt het al flinterdunne verhaal helemaal. :+

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Independence Day moeten ze niks op maken, ook geen variant of w/e. Die film is fcking bruut, vervolg erop of iets in die richting verneukt alles imo.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Omdat z'n chick al in deel 3 zit? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina