[XOne] Dungeon Siege 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jun 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yep, hoe vaak je er ook terug komt altijd hetzelfde. Boring dus en veel te weinig om je geld aan het te geven. Ik liep op een gegeven moment met 200k aan gold rond ...

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah dat is minder. Zo veel moeite was het niet geweest om dit anders te doen...

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb al mijn geld op het einde helemaal opgemaakt aan relics. Dat maakte veel goed qua items, maar 95% van het spel heb ik het gevoel gehad met ondermaatse equipment rond te lopen.

Anyway, zojuist uitgespeeld. Aardige game. De graphics waren een highlight en dat was ook de outro die veel tijd besteedt aan het bespreken van de effecten van je keuzes in het spel. Altijd leuk om te weten welke toekomst Ehb je hebt gegeven. Verder vond ik het spel te kort en te beperkt om episch te zijn. Jammer van de loot, camera en skills. Het knokken was wel heel aardig, maar ik heb liever een party van vier zoals in deel 2. Maar verder een heel aardige game. Ben je op zoek naar een Baldur's Gate: Dark Alliance type of game, dan zou ik zeker eens deze game checken.

....

Btw, één van de archons naar het einde toe dropte weer een... determined pants. Ik heb nog nooit zoveel vastbesloten broeken gevonden in een spel.

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat voor soort game is trouwens Hunted, demons forge ofzo? Ook een beetje RPG of helemaal niks?

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een Gears of War, fantasy style met een vleugje RPG.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is die een beetje te pruimen of is het niks? Ik wil hem best oppakken, maar wil eerst wel eens weten hoe de cijfers van reviews zijn. Niet dat ik daar op afga, maar wil wel even inlezen voor ik koop.

7. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Anders kijk je even op internet.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Doet ie al... HA!

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik verkoop hem voor 37,50 inclusief.

Niet helemaal mijn ding.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uhmz, dit is wle het DSIII topic he, voor Hunted is gewoon een eigen topic ...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet ik, maar schaf hem niet aan. Game krijgt belabberde cijfers en over de inhoud ben ik ook niet helemaal tevreden. Maar goed, we gaan maar weer over op DS III.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Persoonlijk vond ik Demons Forge beter te pruimen als Dungeon Siege III. :D

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar wil ik dan wel meer over lezen en zien dan alleen dit zinnetje. :+

Gevecht tegen die boss waar ik het met Gakkie over had opgegeven. In de 3e fase spawned hij gewoon doodleuk een heel leuker van die klotedingen. :cool:

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Niet op geven. Hij is goed te doen. Als je een fase af hebt (gebouwtjes dood en robotjes dood), healen, dan die machine kapot maken en dan full throttle op de boss in het midden met al je abilities. Ik had hem zo in 2 rondes dood ...

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wacht even: Misschien is het heel stom, maar kan je soms switchen tussen de personages? Ik zou graag zien dat Anjali mij healder, automatisch of dat ik hetzelf doe.

Dus kun je me hier misschien iets meer uitleg over geven?

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee je kunt niet switchen tussen de personages. En je moet zelf zorgen voor je eigen healing. Als je dat niet in je build hebt ingebouwd dan is de enige optie de groene orbs en dat is meestal te weinig. Het is niet voor niets dat elk character onder defense een healing ability heeft zitten ...
    Anjali healt wel, maar alleen zichzelf. Wel heeft ze een ground effect die healt, mits je daar punten in hebt gestopt ...

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan ben ik gedoemd. Ik met mijn klote builds ook. :cool:

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het is wel jammer dat je nergens een keer kunt respeccen.

Een andere optie zou zijn die tovernaar ipv Anjali te nemen. Bij zijn skills zoveel mogelijk de skills en opties kiezen die slowen en stunnen. Kan ook een hoop schelen. Dat hij dan niet de beste equip heeft is niet zo erg, het gaat hem om de slows en de stuns ...

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zal dat eens proberen tct.

Vind het ook heel lame ja, want bij DA 2 kon dat wel met die potions van The SE versie. Bij WoW kan het bijvoorbeeld ook en volgens mij ook met DLC van de eerste DA game, maar dat weet ik niet zeker.

En ons allergeliefste Two Worlds I. :+

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je hebt blijkbaar dus nog steeds niet in de Demon's Forge topic gekeken? Da's teleurstellend Yellow, want dan had je deze opmerking niet gemaakt.

Hoe kan het trouwens dat je builds geen healing hebben? In de tuturial level up wordt zelfs letterlijk aanbevolen om de healing power voor je eigen mannetje uit te kiezen...

Deel Deze Pagina