Misschien kan dat geregeld worden? Wie hebben we woensdag als keeper eigenlijk, want Luukie is er jammer genoeg niet .
Ik kan er dit keer helaas niet bij zijn. @Paribus Sowieso aan te raden om je verdediger het minimale gewicht te geven (strenght krijgt hij ook door lengte) en dan voor een centrale verdediger de lengte tussen de 1.80 en 1.85 ofzo. Eventueel afstemmen met mede verdediger, vaak is er 1 lange en 1 mini...
Ik kan vanavond spelen, maar verder weet ik niet wie er online zijn. Misschien dat Alpine en Kwakman nog komen?
Oh, ik zal er vanavond wat aan doen. Ik weet niet of ik vanavond kan, want dan is mijn broer er en gaan we samen spelen. Morgen ben ik er sowieso bij! Ik heb vandaag veel aan mijn pro gewerkt. Ik heb nu een soort Wijnaldum, qua uiterlijk (5'11 en lichtgewicht) en qua skills (dribbelen, snelheid, schot, pass, redelijk sterk, etc).
Oh, ik dacht dat ze op het begin zeiden dat ik op de CAM mocht. Nja, dan zien we het morgen wel. Desnoods ga ik wel op CM/CDM ofzo.
Ik weet niet wie er morgen allemaal zijn, dus misschien kan het morgen wel. maar normaal gesproken zijn we aanvallend genoeg vertegenwoordigd.