[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Op zich vind ik de DLC niet onaardig, het is minder dan wat Oblivion te bieden heeft, dat wel. Het grote probleem met de DLC vind ik de implementatie. Uit het niets verschijnen er berichten, nieuwe personages en locaties op plekken waar ik al eerder ben geweest. Dat is een beetje suf. Ik hoop dat de makers hier op wat weten te vinden.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt zo'n zin in deze game, het klinkt allemaal zo geweldig en toch duurt het best nog een tijdje. Hoe dan ook, je weet gewoon wat je kunt verwachten van Bethesda RPGs, 100+ uur in een game kunnen stoppen. En tegen de tijd dat het helemaal is uitgespeeld, kun je bezig gaan met nieuwe DLC die NOG meer uurtjes aan gameplezier bied. En zo te horen dus minder DLC dan voorheen maar veel uitgebreider en langer...sounds goooooooood.

Eigenlijk hebben we nog niet superveel van de game gezien, een paar nieuwe beesten, een nieuw gebied en een grot. Maar al die andere gebieden die ook in de game zitten, daarvan hebben we nog niks gezien. Ben zéér benieuwd naar al die gebieden maar ga mijn best doen er zo weinig mogelijk van te bekijken.

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  3. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik wil verder geen nieuwe gebieden meer zien in trailers/screenshots. Het moet een verassing blijven voor als je het zelf mag gaan ontdekken:9

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Liever dat, dan dat je grotten en deuren hebt waar je nog niet in kan. Dan valt het wel heel erg op dat de makers met opzet content hebben achtergehouden. Dat je opeens een bericht krijgt en een nieuwe character tegenkomt vind ik dan nog steeds de beste denkbare oplossing.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat er ook nog andere mogelijkheden zijn. ;) Dat er nieuwe personages verschijnen is natuurlijk heel logisch, daar moet het mee beginnen. Dat zij je vervolgens vertellen dat er ergens iets nieuws te zien is, waar de omgeving geloofwaardig veranderd is, geeft 't gevoel dat het wat realistischer is.

En als er ergens een nieuw gebouw verreist, misschien instappen. Dus dat de Quest je er naar toe leidt, dat er dan nog niet veel te zien is en je Journal zegt dat je binnen zoveel in-game dagen terug moet keren.

6. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze pagina(en de rest) van uit het begin van dit forum in leesbaar formaat? Zo ja, dan ben ik (en met mij waarschijnlijk vele andere) je eeuwig dankbaar. nouja niet eeuwig maar wel tot 11-11-11

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En bedankt. Beste nieuws in weken. :9

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    2/3 keer inzoomen en het is redelijk leesbaar. Niet perfect maar prima te doen.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb het magazine zelf als je die wilt hebben?

10. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze weer zo'n sfeervolle DLC als de Knights of the Nine kunnen maken! Die was echt moddervet!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aight, neem een Ogre als vrouw. :cool:

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik voorzie de 18+ mods al.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil er niet te veel over lezen, maar kan het af en toe niet laten. Let it be november!

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Veel toffe informatie, ben echt benieuwd! Wel bijzonder dat het nu mogelijk is om vrienden te worden met personages en zelfs te trouwen. In Fable 2 voegde het wat kleine dingetjes toe, maar ik zie (nog) niet wat trouwen voor toegevoegde waarde heeft in Skyrim. Het is wel leuk, maar, wat heb ik er aan? :cool:

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En mij Orc neemt een Woodelf als chick :cool:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Interessant ook over die quests, het zal dus Oblivion achtig zijn en niet zoals Fallout. Maar ik vond dat er zowel in Oblivion als Fallout PLENTY aan sidequests waren, begrijp niet helemaal wat ze bedoelen met 'fewer branches' .

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oblivion heeft veel side-quests, maar daarin kan je bijna nooit keuzes maken en ze hebben allemaal dezelfde uitkomst. Er zitten dus weinig takken in het verhaal, ofwel de 'branches'. In Fallout 3 heb je weinig side-quests in vergelijking met Oblivion. Maar de side-quests zijn in Fallout 3 wel veel uitgebreider, bevatten allerlei verschillende mogelijke uitkomsten en kennen daardoor meer takken in het verhaal. ;)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Aaah op die fiets, ja de quests zijn zeker uitgebreid in Fallout 3 en NV. Ik geniet echt van die sidequests, hopelijk ben ik niet te verwend geraakt door dit soort quests dat ik ze straks niet net zo goed vind in Skyrim, time will tell. Ik hoe dan ook dat je echte verassingen gaat tegenkomen in de game, ik speel nu New Vegas bijvoorbeeld en zit ineens in een soort onderwater gebied en het ziet er echt prachtig uit, weinig te doen...maar dit is gewoon nice. Net als Oasis in Fallout 3, geweldig.

Laatst bewerkt: 5 jul 2011
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een slachtpartij als ze je spaarvarkentje leegroofd of je spullen ergens anders neerlegd dan waar jij ze hebben wil? Ik zie nu al lijken stapelen in mijn huis. :+

Teringvette info en snap niet dat het tot november moet wachten.

Ik hoop stiekem dat die eerder komt, zonder dat andere developers het weten ivm hun uitgaves. Dat zou wel een kick geven. :9

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze lijken de armors dus totaal niet te veranderen, je kunt geen aparte armor pieces dragen. Opzich geen ramp, ik vind het in Oblivion, Fallout 3 en NV ook prima zo. Maar ik zie wel teleurgestelde reacties op andere sites. Ik hoop echt dat third person ook echt zo goed aanvoelt en speelt zoals het eruit ziet in de videos, want misschien kan je die game wel prima constant in third person spelen dan en dat zou echt heel erg tof zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina