Ik heb ook niet het idee dat het 3D vol aanstaat in de trailers hoor. Kijk die van Zelda maar eens en speel het spel daarna.... Normaal als ik mijn 3D vol aan heb staan, dan hoef ik maar even verkeerd te zitten en ik zie niets meer, had ik bij die trailers totaal niet.
Ik vond Luigi's Mansion 2 en Paper Mario erg tof. Ik heb nu 4 titels gezien die ik echt MOET hebben, dat is Super Mario, Luigi's Mansion 2, Resident Evil Revelations en Paper Mario. MGS, daar twijfel ik nog een beetje over..... Starfox deed me niets overigens.
Nog ff een vraag over de 3DS zelf. Het viel mij dus al op dat het apparaat zelf nogal ....ehhh, zwakjes aanvoelt. Het lijkt wel een prototype ofzo. Hij kraakt nogal een beetje, het bovenste scherm zit niet echt geweldig goed vast en ik heb een kier tussen het onderste en bovenste scherm van een mm of 3. Wanneer je de 3DS dicht klapt met een schoon scherm en hem daarna weer opendoet zitten er direct vegen op het bovenste scherm. Dit houdt in dat je scherm dus snel kan beschadigen. Qua ontwerp enzo ben ik niet zo heel tevreden met de 3DS. Ik heb ook wat andere mensen met een 3DS in mijn omgeving, en allemaal hebben ze wel wat.
Laatst bewerkt: 6 jul 2011