[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat stukje in het nieuwsbericht snapte ik ook niet, maar als het gerucht waarheid wordt, is dat best cool. :D

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Statham in TF4? Van mij mag'tie. Niet als hoofdrolspeler. Liever als vervanger voor één van die "leger" dudes.

4. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark City (1998)
    Ik kreeg een beetje een Matrix en Inception gevoel bij deze film, dus misschien dat beiden films wat inspiratie hebben opgedaan bij deze film. De sfeer vond ik echt ontzettend goed neergezet, en ook het verhaal en de opbouw zijn van grote klasse. Jammer dat de special effects toch wel wel vrij duidelijk niet meer van deze tijd zijn, en ik vond Kiefer Sutherland eigenlijk totaal niet passen in deze film (dat zal misschien meer door zijn rol in 24 komen). Ik heb er van genoten in ieder geval.
    Cijfer: 9
    IMDb: 7.8

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat snapte je niet aan dat stuk? Ik heb het niet gelezen, hoor. Was slechts een gok. :+

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Denk niet dat hij daar echt een "typ" voor is :p Zie hem niet echt in Transformers spelen. Is niet echt zijn ding denk ik. Ook moeten ze hem dan geen kleine rol geven:p

Zelfde als Expendebles met Arnold strakketrekker en Bruce Willis,

Waren ook net 1 gesprekje van 2 min in beeld:p Ouwe Lulluh :D

Weet de naam niet van deze film maar stond in de TV gids laatst Film met Steven Segal... Ik denk ja sgoed he kijken die hap,
    gaat die dood in de eerste 10 min... dan moet die van het ene vliegtuig naar de andere dmv een tunneeltje ofzo. Zit die vast... dikke fail|:-

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag even een western dagje gehouden:

De aftrap was High Noon (1952). Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik vond het wel leuk om te zien, het verhaal was ook wel goed, alleen de uitwerking er van is een beetje duf. Maar misschien komt dat omdat het een 60 jaar oude film is. Iig wel oudste die ik ooit gezien heb. En met duf bedoel ik dat eigenlijk de hele film lang het enige wat er gebeurde was, dat de marshal langs de deuren ging om deputy's te zoeken. Duf is misschien niet het goede woord, maar een beetje eentonig wel, ondanks de goede sfeer. Het einde was wel goed vond ik. Echt western stijl.

Daarna heb ik Butch Cassidy & The Sundance Kid (1969) gezien. Dat vond ik een hele goede. Echt een leuk verhaal, waarin veel gebeurde. De sfeer die ze probeerde neer te zetten in de film die kwam ook helemaal goed over: Het oude amerikaanse westen naderde zijn einde en 2 outlaws proberen een oplossing te zoeken. Het einde vond ik ook echt bruut. Een lekker dikke battle, deed me denken aan The Wild Bunch.

Toen heb ik Rango (2011) gezien. Echt een geweldige animatie film, die aan elkaar hangt van de movie references. Rango zelf leek wel wat op Clint Eastwood (helemaal met die poncho aan). Veel van de muziek deed me ook denken aan muziek uit spaghetti westerns. En op een gegeven moment kwam er een windmolen in beeld, 2 seconden ofzo, en die maakte echt precies hetzelfde geluid als de windmolen aan het begin van Once Upon A Time In The West. Die scene met al die vleermuizen in die achtervolging deed me denken aan Star Wars. En die reference naar Fear & Loathing op het begin was overduidelijk, maar wel briljant. Rango zelf draagt zelfs ongeveer zo'n blouse als in Fear & Loathing. Het verhaal zelf was ook leuk vond ik, maar alle movie references die zijn een leuke bonus.

En nu ga ik The Searchers (1956) kijken. Ben benieuwd wat ik er van vind. Dit wordt m'n eerste John Wayne film.

En tussendoor heb ik ook nog Red Dead Redemption gespeeld. :+

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die CGI van Clint Eastwood was ook wel geniaal gedaan. _O_

Zelf vanmiddag eindelijk de extended versie van Lord Of The Rings trilogie afgerond. Dat waren bijna 12 toffe uren in totaal, die beelden van al die prachtige landschappen waren echt prachtig. _O_

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het werd aangehaald in 't nieuwsbericht, een beetje onnozel. Vandaar. ;)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Misschien delen ik en de schrijver van het nieuwsbericht dan wel dezelfde gedachten via een of andere telepathische gave. :cool:

Of het was gewoon het intrappen van een open deur. :+

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Lol, dat ik dat vergat. Dat was echt meesterlijk idd.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow echt? Grote inspirator van Clint, The Searchers is echt geweldig :p.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Death Race 2 gezien. Wel vermakelijk. Had echt zin in een simpele film vanavond en dit was wel perfect. Ik vond deel 1 erg leuk, deel 2 was wat minder, maar nog steeds genoeg voor wat ik wou zien. Simpele actie.
    Wel leuk dat het een proloog is, had ik niet verwacht. Ik had wel het vermoeden dat Luke verminkt of zo zou raken, weet niet waarom. Dit had ik alleen niet verwacht. Deel 1 ook al tijd geleden gezien, maar ik kon het nog wel beetje inzien, haha.

Heeft gedaan wat het moest doen. 6,5/10

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ben vanaf begin deze week de serie The Event aan het kijken.

Het begin was erg tof, maar ben nu bij episode 13 en het begint allemaal vager en langdradiger te worden. Jammer, want het concept is echt geweldig! Ik ga 'm toch helemaal afkijken;)!

[yt]gWrT3j6FFUs[/yt]

En die Sarah Roemer is zoooo lekker:D!

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dat was The Two Towers. Heel vet die extended op Blu Ray. Ik blijf alleen een hekel aan Frodo hebben en Sam moet ik ook niet veel van hebben. Echt teveel emo shit; Merry en Pippin zijn gewoon lachen en de rest is meer voor de actie of een serieuzere variant van liefde dan die gaylords Frodo en Sam.

Ook wel jammer van Gollum. Je zit bij die film bijna te denken:
    Zou het dan toch nog goedkomen met Smeagol? Frodo had gewoon een epische duik in mount doom moeten nemen. Had Gollum mooi de tuinman van Sam kunnen spelen. :+

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    You got served: Beat the World (2011)
    een dansfilm kan bij voorbaat al niet goed zijn, maar ze draaien vaak wel chille muziek en met wat dikke moves erbij vermaak ik me dan de 90min wel. De rest is meestal gewoon mega slecht, dus dat was voor deze film niet anders. Helaas waren de dansmoves ook gewoon dramatisch 8) Ik had tussendoor maar even america's best dance crew filmpje aangezet om ff het verschil te zien .. dat was echt bizar, huur dan wat van die teams in. You got served 1 vond ik wel een stuk beter (al heeft ie op imdb een 2.7 :thumbs: )(deze heeft nog niet eens 500 votes)
    anyway 2/10 .. 90min yt danscrew filmpjes kijken is leuker :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom kijk je die shit?
    Ben je nu de top 250 slechtste films af aan het werken? :+

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Raakte geïnteresseerd en heb 'm ook gekeken:

Dark City, 1998

De setting en het idee zijn intrigerend, maar de uitwerking vind ik erg matig. Het oogt en klinkt allemaal ontzettend onrealistisch en ongeloofwaardig. De acteurs zijn niet overtuigend en soms zelfs ronduit slecht (Kiefer Sutherland is bijvoorbeeld echt bedroevend in mijn optiek). Alleen de intens mooie Jennifer Connelly (ze lijkt hier nog het meest op het meisje uit Once Upon A Time In America, alleen dan legaal) kon ik bijzonder waarderen.

Nee man, Taylor Cole!

Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige week geprobeerd te kijken. Maar na 30 min kon het me nog steeds niet echt boeien.
    Denk dat ik volgende week het nog eens een kans geef.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je het over Dark City hebt: ik had ook erg veel moeite om hem na 20/25 minuten niet af te zetten. Zo ontzettend niet boeiend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina