Door dat me xbox RROD heeft verkoop ik al me games. Goede Staat : Left 4 Dead 2 Darksiders Prototype Soul Calibur IV Fallout 3 Fallout New Vegas Kane & Lynch Deadmen Fable III Dragon Age Origins INCL. Mass Effect 2 Dragon Armor Farcry 2 Assasin's Creed Assasin's Creed II Skate Saints Row Saints Row 2 Gears of War 2 Viva Piñata Rainbow Six Vegas Banjo-Kazooie Boutjes & Moertjes () Bioshock Bioshock 2 Army of Two Redelijke Staat: Midnight Club Los Angeles GTA 4 Oblivion Just Cause 2 Guitar Hero World Tour *Disk Only Mercenaries 2 World In Flames Red Dead Redemption Slechte Staat: Let op Ik had deze games op me harddisk gezet omdat ze anders niet te spelen waren! Halo 3 Call of Duty Modern Warfare 2 Fable II Bieden!
Nou ja moet is een groot woord, Ik heb gewoon geen xbox meer een geen behoefte om een nieuwe te kopen. Ze liggen niet in de weg of iets maar het is wel zonde om ze hier stof te laten verzamelen.
left 4 dead 2 is nieuw voor 22.50 te halen http://www.budgetgaming.nl/game-profile/left 4 dead 2 (left for dead 2)_Xbox360.html
Jij bent dezelfde persoon als gollin? beetje verwarrend zo omdat je in je andere draadje ook 32 games verkoopt voor een andere reden.
Ik ben geïnteresseerd in Fable 3, Fallout 3 en Prototype. Ik heb je een PM gestuurd met verschillende boden.