Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dan hebben ze die bij Appel Nederland op voorraad gehad. De 3G modellen zijn ook minder populair, als ze al ergens de iPad 2 op voorraad hadden in winkels, was het altijd een 3G model. Mijne is uit de fabriek in Shengzen (of zoiets) gekomen en daardoor duurde het twee weken.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nice man. Kan niet wachten totdat ik er een heb.

3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Merk dat mijn Iphone 3G ook super traag begint te worden, hij was al behoorlijk traag in vergelijking met de 3GS en de 4. Iemand tips om hem wat sneller te krijgen?

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Restore naar 3.1.3 is denk ik de enige mogelijkheid om hem weer als 'vanouds' te krijgen. ;)

5. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Mijn iPhone 3GS is voor een paar weken op vakantie om daar even grondig onder handen genomen te worden. Stand-by knop was min of meer dood, in de achterkant zaten 3 scheuren (dat voorheen nog haarscheuren waren) en dat stof achter het scherm begon ook wel te irriteren. En dan moet ik nog even beslissen of dat ik dit toestel dan als reserve houdt of 'm verkoop. Eerst maar eens zien wat ik terug krijg.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zit te twijfelen over welke case ik voor m'n iPad 2 wil...?!

Of de Incase Magazine Jacket:

Of de SwitchEasy CoverBuddy icm de Apple Smartcover:

Was eigenlijk van plan de Incase cover te bestellen, aangezien de meneer van Appelhoes mij gezegd had dat die binnenkort ook bij hun te krijgen zou zijn (via Incase zelf betaal je $25 verzendkosten en waarschijnlijk dus ook nog importeerkosten ofzo??), maar dat is nou na een maand nog steeds niet het geval. En ik heb liever vandaag dan morgen een cover!

Laatst bewerkt: 5 jul 2011
  7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Op mijn 3G draait nog steeds de jailbreak versie van 3.1.3 (7E18 ).
    Alle opties van iOS4 (wallpaper , thetering , multitasking ) werken perfect met 3.1.3

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al gedaan maar echt veel effect had dat niet.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Krijg donderdag een vervangende iPhone 4 thuis afgeleverd:). Omdat mijn huidige iPhone binnen 2 maanden kapot was hoef ik niet op reparatie te wachten. Ben alleen benieuwd of mijn huidige iPhone nu voor reparatie wordt opgestuurd en deze iPhone die ik donderdag krijg een 'leentoestel' is, of dat dat mijn nieuwe toestel is (kwam pas met die vraag toen ik thuis was:cool:). Het toestel wat ik donderdag zou ontvangen was volgens de T-Mobile verkoper niet nieuw.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zou lelijk zijn als die van donderdag een refurished model (niet nieuw) is en dat gewoon je nieuwe iPhone zou zijn. :9

Maar ik denk dat ze die van jou gewoon repareren of dat je anders een compleet nieuwe krijgt.

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat woord gebruikte die :9 (Refurished) haha. Dat zou idd kak zijn, wat is er dan eigenlijk met die toestellen gebeurt? Gewoon gebruikt en een major software update gehad?

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik las net even wat rond en toen kwam ik dit tegen:

Is een reactie van 22 juni, dus recent.

13. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Dat zijn dan recente toestellen waar jullie het over hebben, maar hoe zit dat met een iPhone 3GS 32GB? Die worden toch niet meer gemaakt?

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Dit gebeurt alleen als je je toestel binnen 2 maanden bij T-Mobile hebt gekocht. Anders wordt die opgestuurd en waarschijnlijk vervangen voor een nieuwe. Vind dat zelf maar klote. Stel als ik 'm door wil verkopen is de iPhone al een ander serienummer als het verpakkingsdoosje. En grote kans dat de iPhone ouder is dan mijn huidige..

EDIT: Weet overigens niet of de nieuwe iPhones die je van reparatie krijgt ook gerefurished zijn. Heb vorige maand namelijk mijn iPhone 3GS terug gekregen ook alleen met een zakje er omheen (en die was al 10 maanden oud).

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Iemand?

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 2de,ben er heel tevreden van.
    Ipad kun je er ook mee rechtzetten voor film te kijken of op een andere stand zetten voor te surfen ofzo.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb vandaag besloten dat het idd niet de case van Incase gaat worden ;)! Heb vandaag dus meteen bij de Dixons een zwart leren Smart Cover gekocht en ben erg tevreden met de keus! Ga nou dus ook nog even die CoverBuddy bestellen, want wil toch ook wel m'n achterkant beschermd hebben!

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Sjonge jonge wat een kneuzen daar bij T-Mobile. Komt net bezorger het vervangende toestel bezorgen. Is het een 16GB ipv een 32GB...

EDIT: Zo, weer een nieuwe afspraak gemaakt nadat bereik eerst 3x was weggevallen..

Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb je een verzekering bij de Iphone?

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.