Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 feb 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Child of eden staat best hoog, misschien moet ik die van t weekend maar eens gaan spelen

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier is de pagina van FFXI. http://www.trueachievements.com/game.aspx?gameid=1484
    Helaas staan de namen van de achievements er niet, dus ik kan niet zien welke je bedoelt. :p

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij zit volgens mij bij de DLC. Kan ze ook niet zien. Zal morgen wel even opzoeken welke het was. Je kunt ingame ook die achievements checken. Daar heeft niemand hem op geen enkele server. De mensen die hier staan hebben hem dus duidelijk gecheat ;)

Maar wordt de moeilijkheid beoordeeld op hoeveel mensen hem hebben of hoe doen ze dat?

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- :eek:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zal me ook eens even aanmelden op de site vandaag.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat wordt berekend door te kijken wat voor percentage van de mensen die de game hebben een achievement hebben gehaald. Zo ongeveer. :p
    Geen perfect systeem, maar het geeft over het algemeen een goed idee over de moeilijkheid van achievements. (of de slechtheid van games. :+)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd. Crap games zullen natuurlijk veel minder gespeeld worden. Terwijl bv Mile High Club van MW2 best pittig is er toch best veel mensen hem zullen hebben.

8. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen goal dat je completion percentage van het aantal achievements neemt ipv het aantal gamerscore? Ik vind het ook een beetje raar aangezien de completion percentage onder je profiel wél over het aantal behaalde achievements gaat...

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb hier nooit echt gepost, maar:

Niet slecht, de laatste keer dat ik keek was het nog 56% completion. Mijn beste achievements zijn vooral van Guitar Hero/Rock Band. :+ Op nummer 1 staat de achievement dat je in Beatles Rock Band het nummer Helter Skelter 100% moet halen op expert drums. :cool:

Maarja, over het algemeen ben ik niet zo die hard in achievements verzamelen. Het moet wel leuk blijven. Zoals collectibles, daar doe ik bijna nooit aan. Ik vind dat altijd zo vervelend, dan heb ik ook echt totaal geen lol meer als ik de hele tijd maar een guide zit te volgen om collectibles te verzamelen.

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik schaam me nog steeds een beetje voor mn completion percentage, voor mn gevoel doe ik de laatste maanden wat langer met spellen en haal ik ook meer achievements maar het blijft maar rond de 40%..

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow dat is wel erg laag ja.
    Ik zit zelfs op 46%...
    Alhoewel ik wel 5 games heb liggen waarvan ik geen enkele achievement heb. Als ik die haal zakt het wel naar 40% denk ik.

12. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    nvm
    Maar weet iemand hier meer over

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ach, ik heb 36% :+

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan stijg je toch?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik denk dat hij die 5 games nog niet gespeeld heeft.

16. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij bedoelt dat als hij 1 achievement haalt hij die spellen niet meer uit zn achievementslijst kan halen dan tellen ze mee met zn completion percentage, en die gaat dan flink omlaag.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah ok. Ik las het alsof hij ze wel gespeeld had maar nog geen achievement gehaald heeft. Zo heb ik namelijk er een stuk of 30 in mijn lijst staan :mad:

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Je weet dat je games met 0 behaalde gamerscore kunt verwijderen uit je lijst?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sinds 5 minuten :) Weet alleen niet hoe ;)

Meeste games zitten toch een paar achievements op omdat ik deze games moest testen. Heb ze ook niet (meer) in mijn bezit helaas.

20. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon als je via je xboxguide knop naar je achievement lijst gaat, boven de game met 0 achievements gaat staan en dan op (X) of (Y) drukt, weet ik niet meer zeker maar staat onderaan je scherm wel welke het is, en boom.
    Game verwijderd uit je lijst!

Deel Deze Pagina