[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    glyphs is geen gold? maar we houden erover op, bij mij zat 15K in men mailbox toen ik weer begon en bij jullie niet. Kut voor jullie :p:p

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is of een fout, of iemand had het je net gestuurd, of je hebt een Chineesje benaderd, of je lult uit je nek ;)

1 ding is zeker. Na 30 dagen verdwijnen de items uit je mailbox.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Toen ik een chinees benaderde was er een fout daarna heeft iemand het mij gestuurd omdat ik uit mijn nek lulde. zomfgkittehwithalaser, jullie geloven ook niks hea. maar goed. what ever makes you sleep at night.

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeg ik helemaal niet. Als het er daad werkelijk in zat moet het een fout geweest zijn. En dan heb je geluk gehad. Case closed.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja dat kan, maar een maat van mij speelt al vanaf het begin WoW. heeft nu ook +- jaar niet gespeeld en speelt nu ook Rift. Maar omdat ik weer was begonnen met WoW en een andere maat zoiezo nog speelde wou die toch cataclysm probleren. En hij kon ook nog zo'n 5K uit zijn mailbox halen... Klopt dan toch ook niet?

maar agree, case closed. wellis, niettus zijn we beetje te oud voor.

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Verander je sig trouwens even, anders moet ik het doen.
    Hij is irritant.

6/7 Firelands inmiddels. Gaat lekker, zondag Raggie hoop ik :)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Was ook de bedoeling:): Er staat nergens in de FAQ oid dat dit niet mag:p?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nice nog leuke loot gewonnen? Is het gewoon rollen of nog DKP als je met de guild gaat?

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    btw Pim, die staff van 378 item level ( weet naam niet ) maar die valt ook op Mobs want ik zag hem in AH staan voor 40K. Dropt die vaak? ik zie er geregeld iemand mee rond rennen namelijk.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Signatures mogen niet meer opvallen dan de posts.
    Dit wil zeggen dat je signature niet te opvallend/groot mag zijn. Vinden wij dat dit wel het geval is dan zal je signature worden aangepast of worden verwijderd. De lengte van de signature is maximaal 5 regels en afbeeldingen mogen maximaal 350x20 pixels zijn.

Ja, staat er. Ik vind dat het geval, veranderen dus :)

Loot council. Ik ben GM/RL/ML en bepaal met 1 andere persoon wie wat krijgt.
    Heb zelf tankboots/neck/wapen tot nu toe. Pass af en toe nog op dingen om anderen happy te houden, al is dat absoluut niet nodig. Zijn een guild met 12 mensen die elkaar goed kennen (volgende week BBQ in Utrecht, zijn er een aantal toevallig op vakantie vanuit Zweden/Engeland. NERDY RIGHT?) dus als ik een foutje maak, lost zich dat onderling op. En anders dropt het nog wel een keer hoor, who cares :)

3x gehad in eerste week. Deze week niet meer gezien, BoE-drops zijn generfed omdat een aantal classes trash kunnen solo'en.
    Heb zelf een Xbow verkocht voor 40k, idioten die het kopen, maargoed :)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel leuk zo als je wat mensen kent. Ik heb alleen met vrienden in Vanilla gespeeld. 1tje speelde ook nog in TBC maar in een hardcore guild. Ik ben na Vanilla gestopt met hardcore raiden. Heb daarna ook niet meer bij hem in de guild gezeten. In Vanilla speelde ik met ca. 10 mensen die ik IRL kende. Maakt het spelen stukken leuker imo.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb zelf wel vorige keer een staff gekocht van 11 K, vond dit nog wel redelijk te doen en had er ook het gold voor maar 40K is ziekelijk. Aangezien ik niet veel tijd heb voor raiden spaar ik lang voor Valors en dergelijke. Firelands wil ik toch wel echt gaan doen op mijn Priest, denk binnenkort maar is aan beginnen, alleen met pugs vind ik het niet echt opschieten, krijg je altijd slackers en dergelijke, en mijn guild doet dit niet echt meer.

En hoezo kunnen sommige mensen trash soloe? dit zou toch niet moeten kunnen of wel :p?

En ik zal mijn sig wel weer even aanpassen voor u :thumbs:

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of het kan of mensen vinden mogelijkheden om het te kunnen ;) Vaak class afhankelijk. Weet nog dat er in Vanilla altijd Hunters in Maraudon zaten die laatste boss te farmen. Kun je vanaf een bepaalde plaats pullen en killen zonder dat je geraakt kon worden en zonder dat de boss in evade mode ging. Daar werd toen het meeste gold gefarmed :)

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De good old days:p

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lol da's wel vet:p enige wat ik kon Soloe was Onyxia op level 80 met mijn DK:p werd wel volop geraakt maar heb een aanval in Blood spec geloof ik dan krijg je je health terug met hoe hard je slaat, dus dat was gewoon die knop spamme:p

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan stelt de loot ook geen reet voor. Je moet iets kunnen soloen wat je normaal bv met 5 of 10 man moet doen. Of nog meer. Trash geeft vaak rep en BoE Epics. Die kun je voor een mooie prijs verkopen. Helaas gaat als mensen het kunnen als snel de droprate omlaag.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad. Maar als DK kon ik niet echt meer soloen, iig niks op level 80 wat je met 5 of 10 man moest doen. En inderdaad is echt klote dat dan de drop rate omlaag gaat. eigenlijk moeten ze die classes dan gewoon nerfe:p? of het echt zo maken dat het gewoon neit te soloen is, want zo is het eigenlijk ook bedoeld..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je classes gaat nerfen moet je daarna misschien ook weer dungeons gaan nerfen daardoor. Gewoon droprate nerfen en probleem is opgelost. Overigens blijft de economie ook beter als items exclusiever blijven.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja das ook wel weer zo idd.

20. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    2x echt 4 en 1 gerolld tijdens een trashrun de eerste dag voor de spelldagger, daarna nooit meer gezien. :lol:

Deel Deze Pagina