Handelen. Dat is het enigste WAT je moet doen. Heb nu een BID van 260.000 op Bale
Vidic en de rest is nog niet verkocht jammer genoeg. Wil ik m'n team in elkaar zetten dan heb ik Ronaldo op LM nodig. Best irritant en erg prijzig. Een normale Messi op RM is al goed zat.
Dus, ik wil best wat van mijn TOTY Premier League spelers ruilen tegen LIGA BBVA spelers. Wie o wie!?
EDIT
Heb allen jullie hulp nodig! Momenteel heb ik dit ( zie link hieronder ) Spaanse LIGA BBVA team staan. Zoals je ziet, zijn het allemaal "normale" kaarten. Sterker nog, met dit team kan ik flink wat combineren ongeacht welke tegenander ik tegen krijg! Let overigens niet op de Premier League spelers die hier nog staan, zonder wissels kan ik niet spelen
Kijk alleen naar de spelers, meer niet. Formatie aanpassen e.d komt nog!
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#e9jhOR7cba9Zo
Nu heb ik nog NOOIT met Ronaldo of Messi gespeeld. Het enigste wat ik wel weet is dat beide spelers je elftal een flinke "boost" geven. Momenteel beschik ik over 2,1 miljoen coins. Zou je denken dat je hier wel een aardig elftal mee kan opbouwen. 4-1-2-1-2 speelt, in mijn ogen, het beste omdat je de ruimtes goed kan benutten MITS je ook goed kan verdedigen. Mijn "plan" was om IF Ronaldo ( LM ) en Messi ( normale, RM ) te kopen, Xavi en Iniesta weg te doen ... IF Alonso, Pique, Ramos te kopen en dan wat reserves. Iemand enig idee? I'd appreciate it!
EDIT EDIT
Zo, 92 Ronaldo LM, 90 Messi RM, 87 RB Ramos, 87 CDM Alonso gekocht. Ronaldo was het duurste met z'n 1.2 miljoen coins. Maar die kan je dan ook weer makkelijk verkopen. Nu nog IF Abidal, IF Xavi of IF Iniesta en 2 spitsen, dan klaar. Dus hoop dat de verkoop een beetje opschiet.
Klik om te vergroten...