[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het lijkt gewoon niet op de "voetbal simulatie" die ze belooft hebben. Hij schiet op de keeper, keeper valt om van "iets" en krijgt vervolgens de bal in z'n voeten... om hem dan ook nog is prachtig in de kruising te jagen. Ja, sorry, maar dat gaat er bij mij niet in :+

171-1-55 ... vind ik niet slecht. Als ik verlies omdat iemand mij van de mat veegt met goed spel dan kan ik dat wel hebben. Maar als de beste man 4 kansen krijgt waarvan 2 penalties en 2 lucky goals, dan vreet ik me controller op.

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Jup, het lijkt af en toe wel voor geprogrammeerd ofzo, je weet gewoon dat de tegenstander de bal gaat terug krijgen af en toe ! Idd niet slechte record, naja mijnes is nu iets van 750-0-400 ofzo, maar dat zegt niks want ik denk dat ik wel over de 300x nu die fitness glitch heb gebruikt met die bronze players xD!

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak dat ik heel erg lekker begin in een match online. Eerste helft is het dan bv. 3-0 voor mij. In de tweede helft lijkt het alsof mijn team in de pauze teveel Gatorade op heeft ofzo. De verdediging speelt vaak heel anders waardoor de tegenstander er snel doorheen komt en dan verlies je met 4-3 waarvan de vierde goal in de 87e minuut... :'-(

4. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saha is echt een baas

EDIT het is nog een wonder dat mijn controller heel is

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuk hé? FIFA? :+

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kreeg penalty tegen wat niks was
    Tien miljoen kansen en maar een goal
    En dan valt nog eens de verbinding weg

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
  9. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    was je daar serieus trots op?

11. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik me ook al af. Niet echt iets bijzonders ofzo, sorry... :eek:

12. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nuja trots is een groot woord:)
    Ik vond het eerder een leuk goaltje dan een mooie goal:D

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo, al m'n Premiere League spelers staan op de trade. Voornamelijk de TOTY edities :) Ga weer wat anders in elkaar zetten.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dubbelpost, nee dat maakt me nu niets uit.

Ga m'n Spaanse Team "verbeteren. Omzetten van formatie 4-3-1-2 naar 4-1-2-1-2. Kopen van 92 Ronaldo IF LW / LM en Messi RM / RW. Gaat zo'n 1.3 miljoen coins kosten. Heb op dit moment 1.2 miljoen met nog zo'n 7 TOTY spelers te gaan.

Hieronder de te verkopen spelers;

Vidiç, 89 voor 245.000
    Bale, 87 voor 260.000
    Rooney, 88 voor 145.000
    vd Sar, 87 voor 140.000
    Torres, 86 voor 50.000
    Cole, 86 voor 160.000
    Young, 86 voor 190.000
    Walcott, 84 voor 150.000

... best laag denk ik zo. Als je er bij nadenkt dat ik veel meer betaald heb. Hoop dat ik nog 1 miljoen erbij krijg, dan kan ik wat spelers van m'n vaste elftal gaan "upgraden". Dus als iemand nog cointjes verkoopt, PM :+

EDIT
    Ben nu opzoek naar een RM Messi. Heb een Spaans team ( Iniesta, Xavi, Alonso, Villa, Puyol, Pique, Pepé, Ramos, Abidal ) en wil ruilen of spelers kopen. Dus als je iets leuks ziet?

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  15. DE KLETSKOP

DE KLETSKOP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje zijn er in UT ook Belgische stadiums? Heb al wat zitten zoeken maar vind niet meteen iets.

Dank u

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Rampage

Hoe kom je aan al zo'n hoeveelheid coins? Goed gehandeld of heb je ze gewoon gekocht? :9

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Handelen. Dat is het enigste WAT je moet doen. Heb nu een BID van 260.000 op Bale :) Vidic en de rest is nog niet verkocht jammer genoeg. Wil ik m'n team in elkaar zetten dan heb ik Ronaldo op LM nodig. Best irritant en erg prijzig. Een normale Messi op RM is al goed zat.

Dus, ik wil best wat van mijn TOTY Premier League spelers ruilen tegen LIGA BBVA spelers. Wie o wie!?

EDIT
    Heb allen jullie hulp nodig! Momenteel heb ik dit ( zie link hieronder ) Spaanse LIGA BBVA team staan. Zoals je ziet, zijn het allemaal "normale" kaarten. Sterker nog, met dit team kan ik flink wat combineren ongeacht welke tegenander ik tegen krijg! Let overigens niet op de Premier League spelers die hier nog staan, zonder wissels kan ik niet spelen :+
    Kijk alleen naar de spelers, meer niet. Formatie aanpassen e.d komt nog!

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#e9jhOR7cba9Zo

Nu heb ik nog NOOIT met Ronaldo of Messi gespeeld. Het enigste wat ik wel weet is dat beide spelers je elftal een flinke "boost" geven. Momenteel beschik ik over 2,1 miljoen coins. Zou je denken dat je hier wel een aardig elftal mee kan opbouwen. 4-1-2-1-2 speelt, in mijn ogen, het beste omdat je de ruimtes goed kan benutten MITS je ook goed kan verdedigen. Mijn "plan" was om IF Ronaldo ( LM ) en Messi ( normale, RM ) te kopen, Xavi en Iniesta weg te doen ... IF Alonso, Pique, Ramos te kopen en dan wat reserves. Iemand enig idee? I'd appreciate it!

EDIT EDIT
    Zo, 92 Ronaldo LM, 90 Messi RM, 87 RB Ramos, 87 CDM Alonso gekocht. Ronaldo was het duurste met z'n 1.2 miljoen coins. Maar die kan je dan ook weer makkelijk verkopen. Nu nog IF Abidal, IF Xavi of IF Iniesta en 2 spitsen, dan klaar. Dus hoop dat de verkoop een beetje opschiet.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  18. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neem toty soldado in de spits met villa.
    is goeie aanval vooral soldado.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben denk ik nu wel klaar met Ultimate Team. De lol is er gewoon af als je constant, dankzij je TOTY / IF spelers benadeeld word. Morgen ga ik alles verkopen en zal dan rond de 2,5 miljoen coins uitkomen.

Mocht er interesse zijn in de coins kan je PMen!

20. Joosttamboer

Joosttamboer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee.. Kan iemand mij vertellen hoe jullie aan zoveel coins komen.. Hoe doen jullie dat via de 59 minute manier of gewoon heel veel packs kopen..

Alvast bedankt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina