[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    die ik keek was ieder geval helemaal engels, kon ook alleen engels of franse audio kiezen. Maargoed, heb je wel is als je iets download :+

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ze zijn vaak (gedeeltelijk) nagesynchroniseerd, denk dat Tyrant dat bedoelt.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Komt omdat de helft van de acteurs Italiaans zijn en dus gewoon in het Italiaans acteerden en het dus idd nagesynchroniseerd is.

Oh, en blijkbaar komt de hitsong crazy ook uit een western. :+

[yt]nz7zGZdBxvc[/yt]

2:25

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, welk muziek is nog wel origineel? Meeste pop en commerciële nep dj's jatten er wat op los om snel geld te cashen.

Anyway, net The Human Centipede (First Sequence) gezien. Toch maar eens gaan kijken, nadat ik had vernomen dat South Park stuk HumancentiPad op deze film gebaseerd was. Bizarre film gewoon. Niet super goed of slecht, maar wel aardig om eens gezien te hebben. Ben benieuwd of deel 2 eerders nog uit gaat komen. Zou nu klaar moeten zijn en release staat op 2011. En als ie verschijnt, zal ie vast niet veel aandacht krijgen en moeilijk te vinden zijn.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Think again over Final Sequence! :eek: Die film is al in de ban gedaan in o.a. de UK. Heel veel controverse rond (geweest).

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Idd, in de films worden alle bandito's etc door Italianen gespeeld en hoofdpersonen bv door Wallach en Clintwood, en die praten weer Engels.
    Dus alle Italianen moeten worden nagesynchroniseerd worden in het Engels, plus in de meeste versies zijn Clint etc ook weer allemaal (door henzelf) nagesynchroniseerd.
    Weinig tekst is dus 'live'.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    X-Men First Class

Vond hem wel tof. Goede keuze om een andere richting op te gaan en te laten zien hoe Magneto en X zich ontwikkeld hebben. Film zat goed in elkaar langzaam gaan personages een andere richting op qua denkwijze etc. Grafisch vond ik de andere delen beter. Weet niet waar ze die 160 miljoen aan besteed hebben eigenlijk. Maar dat is een klein minpuntje tegenover het goede verhaal.
    Btw dat Wolverine stukje was wel grappig. :p

8/10

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond je het grafisch minder dan Wolverine o_O?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee de "orginele" X-men films.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Leek me eerst helemaal niks, maar ziet er toch wel vet uit.

Leuke cast ook met The Green Goblin , Malfidus en Dick Solomon:+.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net Tom yung goong/The Protector weer is gekeken. :cool:

[yt]8-XZf1a6_R4[/yt]

Olifanten worden gestolen, hij gaat ze achterna en probeert er achter te komen waar zijn olifanten zijn. Tussendoor vechten, vechten en vechten. Zo hoort het ook voor dit soort films. :cool:

7.2/10

13. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    De plaatjes van The Hobbit zijn hier nog niet gepost?

Nori, Ori en Dori

Oin en Gloin

Edit: Oude plaatje deed het niet, deze wel?

_O_

Goed om te zien dat ze ieder personage herkenbaar hebben gemaakt door de wat fantasierijkere gezichten t.o.v. LOTR. Het zou toch jammer zijn dat je ze aan het eind van de film nog niet uit elkaar kan houden.

Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

Net District 9 gekeken. Vond het echt een hele gave film. De opbouw, eerste half uur, vond ik zo gaaf. Ik had echt het gevoel dat het gebeurde, dat ik naar een documentaire keek. De hele setting was heel gaaf gedaan. Heb er echt van genoten. Dat het einde een beetje voorspelbaar was, neem ik maar voor lief. Wist niet wat ik van deze film moest verwachten, maar vond hem heel erg gaaf! 8/10

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Source Code

Doet moelijk om moeilijk te doen en ook proberen zo extra tijd te rekken. En dan zelfs nog duurt de film niet lang. Einde was ook bs. Slecht uitgevoerd idee.
    Film die ik morgen weer vergeten ben

5.5/10

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Along Came A Spider: Mwah, vrij standaard ontvoeringsverhaaltje met nog frequenter voorkomende twists. Aardig voor een lui zaterdagavondje op de bank, meer duidelijk niet.

The Postman Always Rings Twice: Stuk beter. Hoewel het ook niet heel erg boven de middelmaat uitspringt is Jack altijd geweldig om te zien, ook al is dit voor hem een rol die hij op de automatische piloot speelt.

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Into the Wild gekeken.
    Een van de mooiste en indrukwekkendste films die ik dit jaar heb gezien en het heeft zeker een plekje veroverd in mijn persoonlijke top5. Niet alleen het verhaal was indrukwekkend maar ook het landschap was fenomenaal. Wat een held om gewoon alles achter zich te laten en op avontuur te gaan. 9/10

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ oeloeimanu: Laatste plaatje rechts moet Gloin zijn, want die gaat ook mee herinner ik me van de Hobbit. Hij is de vader van Gimli.

Tweede film word denk ik gaver dan de eerste en dat baseer ik op het idee dat ze dan meer van de andere slagen laten zien die in Midden Aarde hebben plaatsgevonden.

De eerste film concentreert zich vooral op de Hobbit als boek zijnde.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Het staat er ook boven wie het zijn. :p

20. Illuminati

Illuminati Guest

Dit dus. Ik wou hem net gaan noemen, maar je was me al voor. Wat een geniale unieke film met de nadruk op 'uniek'. Geen film heeft mij op zo'n bijzondere wijze kunnen raken, terwijl ik meestal geen geduld voor films heb. Deze film sleept je op positieve manier mee tot het einde en aan het eind had ik het gevoel daar zelf geweest te zijn. De muziek, beelden, dingen die gezegd worden komen over alsof het precies op het juiste moment is gedaan. Deze film past niet in het rijtje Hollywood-domcoms zoals ik ze zelf zou noemen, maar dit is gewoon een film die je een keer gezien moet hebben.

Zeker een 9/10 waard. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina