Software: MAC osX voor PC installeren vraagje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door thedutchgamekiller, 8 jul 2011.

1. thedutchgamekiller

thedutchgamekiller ♥ MW3 + GTA IV ♥

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb van me vriend een mac schijfje met daarop mac osX (legaal, niet illegaal).
    In iedergeval, ik weet helemaal NIKS van mac (sorry, ben nog een NOOB in mac =().
    Dus heb ik een paar vraagjes:
    1. Als je een programma download bijvoorbeeld: internet explorer (ipv. safari)
    kan ik dan dat gewoon downloaden en dan combaliteitsprobleem op windows zetten of moet ik zoeken internet explorer voor mac?
    2. Spelletjes zoals: GTA SA, kan ik die gewoon installeren want ik had gelezen dat je de trilogie ko kopen maar je kon het ook via programmas.
    3.A Welke virusscanner zit erop?
    3.B en kaspersky, kan ik die van windows gewoon p de MAC zetten?
    4.A Microsoft office 2011, zit daar word, excel, outlijk etc. erin? (dan koop ik die ook maar.)
    4.B of kan ik ook office 2010 eropzetten van windows?

Dat zijn mijn vraagjes, ik ga nog op YouTube kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar ondertussen kunnen jullie deze vragen beantwoorden.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    1. Internet Explorer is er niet voor de Mac.
    2. GTA SA kan je kopen voor de Mac, hier.
    3a+b. Zit er niet standaard op, als je het zou willen kun je wel de Mac versie van Kaspersky installeren.
    4a. Ja.
    4b. Nee.

Succes verder met je schijfje :p

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is dat een avatar van C.Ronaldo? :eek:

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Heb je alleen het schijfje? Of ook een Mac computer? (iMac, Mac Mini, Macbook etc.)

Want met dat schijfje kun je vrij weinig. :+

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan het wel op een normale PC installeren, maar dan moet je wel behoorlijk specifieke hardware ervoor kopen. De meeste mensen die dit doen kopen een nieuwe PC met de gedachte om er MacOS op te draaien, dus kunnen ze van tevoren hun hardware hierop afstemmen. Op een huidige PC die niet met die gedachte is gekocht, geef ik je kleine kans dat het überhaupt gaat werken.

6. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    En houdt ook in gedachten, mocht je het willen installeren... er tijd voor te nemen het een en ander te testen met verschillende kext files en custom drivers. En verwacht niet de stabiliteit te hebben waar OS X om bekend staat, laat staan de snelheid. Zoals hierboven al gemeld, moet je systeem behoorlijk qua specs met een originele Mac setup overeenkomen...

Maar verder succes als je dit project aandurft :)

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als ie zulke vragen stelt, betwijfel ik dat het gaat werken en zijn systeem er op gebaseerd is...

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Internet Explorer :+ Een vraag, wat moet jij met een OSX installatie :+

9. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Mac OSX voor PC. Tegen die tijd dat het eenmaal een beetje vloeiend draait heb je al een Mac bij elkaar kunnen sparen, dus bespaar je de moeite.

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, ik heb ook Mac OSX draaien op mijn PC. Draait perfect maar heb mijn hardware er ook op afgestemd. Als je een beetje technisch aangelegd bent en niet snel opgeeft is het een leuk werkje en als je weet wat je doet kan je het perfect laten draaien zoals ik nu heb. :)
    (als ik een Mac had gekocht met dezelfde specs was ik waarschijnlijk 1000 euro duurder uitgeweest)

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja maar als je daar aan begint vraag je niet dit soort vragen. En hij geeft zelf ook aan dat hij een noob is op dit gebied

12. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Inderdaad, onzin als je weet waar je mee bezig bent. Bedankt voor de aanvulling Doelie. ;)

Deel Deze Pagina