[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lol zuur:p Ik vind het altijd irritant toendertijd nog op mijn Priest dat DPSsers altijd of naja vaak ook mij gear deden needed. normaal is dat niet zo heel erg maar sommige items hadden super low drop rate, naar 10 runs dropped het een keer en dan verlies ik de need. Terwijl er facking spirit op staat, echt irritant.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik gok bij rolls altijd op het laatste moment in de hoop het hoogste te hebben. Beetje dwangmatig misschien, maar heb wel een paar keren gasten goed jaloers gemaakt in ICC destijds. En later een keer bij The Culling of Stratholme toen ik gemakkelijk de mount daar won, die dropt 100%. Alleen twee gasten waren hem al een keer of wat misgelopen. :+

Vandaag dan maar weer eens de zoveelste run op Anzu.

Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen hoevaak ik die al gedaan heb? Vind het jammer dat het niet te zien is in de stats, maar wil het wel graag weten.

3. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Een hunter in mijn guild heeft er nu rond de 100 runs opzitten.

Rng=rng.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ???

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ga ook bijna elke dag en erger me er kapot aan. Het is niet anders, maar zou liever pijn en moeite met de baas hebben en dat die na verloop van tijd wel dropt, dan zoals nu omdat die makkelijk is en niet dropt. Ja, had mij dan maar de oude LK manier gegeven. Een stuk minder makkelijk, maar misschien iets meer kans gehad op de mount omdat die dan minder makkelijk te verslaan is. Nu is het zo dat je alleen maar geduld hoeft te hebben, meer niet.

Had van een vrouw op mijn server gehoord die hem bij de eerste poging al had. FUUU. :mad:

6. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Random number generator. :p

7. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik ken iemand die heeft 600+ Stratholme runs erop zitten en de mount is nog steeds niet gedropt.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    19 voor die mount en 12 voor Magister Terrace, daarna hield het geluk op. Ik wil gewoon Anzu graag mijn 100ste mount maken voor Brewfest begint of een of andere eikel me verleid om 3D 10 te doen of die twee laatste Glory of the Hero achievements die ik nog moet. Abuse the Ooze en Ice Cold ofzo, niet de makkelijkste om te halen helaas.

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn makkelijk om te halen, gewoon een paar guildies vragen. ;)

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zoals jullie waarschijnlijk al weten is het nu mogelijk om een gratis World of Warcraft account te maken tot level 20. Dit brengt ook een nieuw fenomeen met zich mee: F2P twinking. :cool: Het idee is simpel: maak een nieuw gratis account aan en level je character naar level 20. Dit F2P account zal nooit verlopen! Er zijn wel een aantal limitations aan verbonden zoals een goldcap van 10 gold en je kan geen guilds joinen etc.
    Je kan als EU speler nu ook op de US realms spelen, maar dan moet je even een aantal dingen aanpassen. Het is wel de bedoeling om iedereen (dus ook EU spelers) op een US realm te krijgen, zodat er een grote groep met spelers ontstaat.

Ik ga nu een nieuw F2P account maken en eens kijken of het ook daadwerkelijk actief is. :p

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Waarom zou ik een US realm joinen met een nieuwe char die maar tot lvl 20 kan?

12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Met een goldcap van 10gold kom je niet ver als je wilt gaan twinken, tenzij je er een main hebt.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Daarom is het juist leuk. Het is namelijk de bedoeling dat iedereen zich houdt aan de limitations van de F2P spelers. Dus geen dure enchants, Bind on Equip items (of je moet ze uit een dungeon als loot gewonnen hebben) en geen Bind on Accounts (of je moet ze via PvP verkregen hebben). Dan is iedereen in de community gelijk qua gear. Je kunt je professions ook maar tot 100 levelen, zo kan je al bepaalde enchants halen en als je die op je gear hebt laat je Enchanting vallen voor bijvoorbeeld Herbalism voor de haste rating. ;)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is juist het probleem met mijn guild. Die willen nooit iemand helpen lijkt het, alleen maar raiden en raiden. Je hebt wel gelijk dat ze met een guild group een stuk makkelijker te halen zijn, maar daar houd het ook bij op helaas. :F:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan ga je juist spelers krijgen die wel een main maken om anderen te rapen. Daarnaast zijn er BGs cross realm dus speel je tegen twinks wordt je gewoon hard geowned.

16. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    HELL YEAH!!!!! Fiery Warhose gedropped na de 1e try. Fucking Lucky. me>>>Happy!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er gaat iemand heer erg jaloers zijn ;)

18. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Yellow:):

19. Yellow 13