[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    het zou wel vet zijn als ie opeens zonder aankondigingen in de winkel zou liggen.. al missen we dan wel dan 1,5 jaar speculeren
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze hem dit jaar nog aankondigen? GTA IV werd in 2006 aangekondigd en hij kwam in 2008 uit. San Andreas kwam in 2004 uit, dus er zat vier jaar tussen. 2008 <> 2012 is ook vier jaar verschil, dus misschien komt ie wel in 2012? Van mij mag het hoor. Zo niet, dan eis ik dat ze nieuwe DLC uitbrengen. Het leven van Jacob als drugsdealer lijkt me erg leuk om te beleven! :9
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wanneer (op welk event/datum) zijn SA en IV dan aangekondigd
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had je zelf ook kunnen Googlen. ;)

    Anyway, GTA IV werd op de E3 in 2006 aangekondigd. San Andreas is gewoon "normaal" aangekondigd op 1 maart 2004 en in oktober 2004 kwam de PlayStation 2 versie als eerste uit, dus dat was vrij snel na de aankondiging.

    Nou ja, we zullen het wel horen. Ondertussen doden we de tijd toch wel met goede games als Saints Row 3, Skyrim, Battlefield 3 etc. :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Is dat zo? Ik dacht dat de enige aankondiging over de exlcusive GTA IV dlc voor MS ging? Werd GTA IV zelf niet gewoon via een artikel ofzo aangekondigd? Shit ik weet het niet meer..
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Peter Moore met die GTA IV tatoeage? Aankondiging dat GTA ook op de Xbox kwam op de release. Rockstar begon zelf te teasen met IV in Maart 2007.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Haha, eigenlijk niet best.. 787 posts over een game die nog niet eens is aangekondigd :lol:
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit topic ontploft natuurlijk zodra er een aankondiging is van de aankondinging van de aankondinging van de eerste trailer :cool:
     
  9. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    echt he, maar het is gewoon nu al leuk om te speculeren over het onderwerp:thumbs:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Kan je nagaan hoe geliefd GTA eigenlijk dan is, ik weet nog hoe de Rockstargames site crashte toen de eerste trailer online kwam, geweldig. En hoe prachtig die trailer ook was toen, tjonge. Er zal vast en zeker wel waarheid in al die geruchten zitten,maar het blijven gewoon geruchten...niks meer en niks minder.
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Wilt toch wel wat zeggen over Grand Theft Auto! :D
    Eigenlijk hoop ik dat ze niet te Amerikaans gaan, keertje in Europa zou wel lachen zijn! :D
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Een van de leukste dingen is dan ook de hele hype en het volgen van elke nieuwsitem/screenshot en dergelijke van een GTA game. Een van de redenen waarom GTA zo speciaal voor mij is en waarom de GTA games mijn favoriete games zijn. Plus de enige game-reeks is waarbij ik voor de deur sta op de release dag van een gameshop als ie open gaat. GTA is een klasse apart imo.

    Als 12/13 jarige GTAforums vol spammen met nieuwe informatie/screenshots en dergelijke. _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  13. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Meer omvang..wat bedoelen ze daar precies mee? Ik was het vergeten over dat er dit jaar inderdaad vacatures waren gevonden en waar dingen over een nieuwe GTA instonden. Ik zie op die Insidegamer link dat ze het hebben over Los Santos en Vinewood, en dat hoop ik persoonlijk niet.

    Ze moeten nu een keer weg van dat America only....San Andreas hebben we al gehad. En het zal er ongetwijfeld anders uitzien, net zoals LC in GTA IV niets leek op GTA 3..maar toch.
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik denk dat Rockstar nooit uit Amerika vertrekt met het maken van GTA games. Al zou 't het ook gaaf zijn om een verhaal over Zuid-Amerika > Brazilië > San Paulo/ Rio de Janairo te maken. Shit, daar gaan we weer. :+
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk ook niet dat ze uit amerika zullen gaan, maar Rio zou wel heel vet zijn_O_
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het al gelezen ja. Ik zit als sinds 2005 op InsideGamer maar sinds vorig jaar is de site best wel down geworden... Iedereen zit op het PlayStation 3 forum, vandaar dat ik nu hier actief ben sinds anderhalve maand. En de nieuwsberichten komen ontzettend vaak laat, meestal twee/drie dagen nadat het al bekend is...

    Anyway, ik weet niet of dat nieuwsbericht waar is hoor. Hoe vaak zijn er wel niet insiders die beweren veel informatie te hebben over een game maar dat ze verder niks kunnen vrijgeven? :confused:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bla bla bla, of waarheid eindelijk? Time will tell he....




    Expect Grand Theft Auto V to be announced soon, if the "Crystal Ball" section in the latest issue of the Official Xbox Magazine is to be believed.

    The magazine reads: "Time's up, says The Ball. Expect Grand Theft Auto V to be announced later this summer."

    Gamescom happens in Cologne next month. If the late summer announcement is true, the Germany-based show would probably play host.

    Last we heard, Grand Theft Auto V was "well underway." The game is rumored to be set in Hollywood, California.



    http://gematsu.com/2011/07/oxm-grand-theft-auto-v-announcement-later-this-summer
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Mee eens. Ik wil nou wel eens op z'n minst een aankondiging!
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    San Andreas? :eek:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina