Hallo, weet er iemand waar ik de snowboardgame Stoked Big Air edition kan krijgen of wanneer die in Nederland uitkomt? Kan hem nu alleen vinden op de Amerikaanse Amazon maar die zal het niet gaan doen op mijn europese regio 360. Alvast bedankt, CriZzL
het duurde ook een tijdje voordat de normale stoked versie op pal uitkwam, dus big air zal ook wel lang op zich laten wachten.
^ Kick De game is hier sinds 11 maart verkrijgbaar 2 jaar later dan de release in Noord-Amerika. Momenteel speel ik 'm, eerste indruk is goed
Die heb ik niet gespeeld, wat was er zo kut aan? En is prima, verwacht er volgende week wel mee klaar te zijn dus dan mag je 'm wel lenen.
De originele Stoked was wel leuk/aardig. Goede game, maar je was geloof ik wel wat doelloos aan het boarden. Deze is wel beter, heb m nog niet gespeeld btw. Let wel, het is dezelfde game he? 2 extra bergen met extra challenges enzo en wat verbeteringen. Het is dus geen compleet nieuwe game.
vandaag deze game online besteld, ben benieuwd lijkt me toch best gave game mensen die em al gespeeld hebben??
Kutgame. Ik heb hem van WinterBaas geleend en hij is echt gewoon zo mogelijk nog kutter dan de "gewone" Stoked.