Als je de Japanse wilt kun je de Dreamcast versie spelen. Vind niet dat de dubbing het spel maakt of breekt, Shenmue is veel meer dan dat.
Die zou op de nieuwe Sega Sammy console uitkomen (jaren geleden zeiden ze 2011). Gaat dadelijk ook een Duke Nukem Forever project worden
Ik heb er ook geen hekel aan, ik ben om het even of ik het in het Japans of Engels speel... Shenmue 3 zal er echt niet meer komen. Yu Suzuki (project lead) vertrekt in September zelfs bij Sega. Als hij bij Sega zijn project nog af had kunnen maken, was hij zeker gebleven. Jammer maar helaas.
Gedubte jaren '80 films vind ik ook kut. Het lijkt me ook niet dat het de bedoeling is van de game dat de stemmen lachwekkend slecht zijn...
Deadliest Warrior: Legends Quick Look: http://www.giantbomb.com/quick-look-deadliest-warrior-legends/17-4508/ *laughed* Erg vermakelijke QL.
Ja komt blijkbaar door een bordspel dat trenched heet waardoor ze problemen hebben met het uitbrengen.
Nee, het is blijkbaar een spaans bordspellen bedrijfje wat in europa rechten heeft op die naam. Maar het zal er nog wel van komen , de juridische afdeling van MS zit er boven op.
Als jullie het van plan waren: Dead Block moet je niet kopen. Just trowin' it out there. Het is kort en makkelijk, gewoon niet kopen.
Ik vond de trial ook al tegenvallen, alleen multiplayer kon het spel nog redden. Maar in je eentje was het idd al supermakkelijk, dus met meer zal alleen maar makkelijker zijn.