Man ik heb deze game al in geen tijden meer gespeeld. Maybe dat het weer tijd wordt. Maar ik zag dat de game onderhand al 40~50 gig totaal is.
Ik heb de game ff opgepakt na de generations expension. Voegt eigenlijk niet zo heel veel toe aangezien ik kinderen altijd een beetje saai vond in the sims. Maar de camera die je erbij krijgt is cool. Net een filmpje gemaakt van mijn dansende butler
Lol, zoveel? Bij mij maar 14,67. En dan heb ik de Sims 3, Wereldavonturen, Ambities en Late Night. EDIT: In Chrome kan ik al die pagina's wel bekijken trouwens. Nieuwe kans op een western buurt.
Nooo, ik krijg alleen maar meisjes. De enige zoon ben ik verloren geraakt door een crash. Waar kan ik mijn screenshots vinden? Wil graag wat shots uploaden. edit: Weird, het mapje blijft leeg terwijl ik het hiervoor wel gewoon kon. Ach ja.
Jullie vonden AVHAHA chill(iedereen heeft het er over)? Ik dacht altijd dat ik de meest verschrikkelijke username van XBW had. Ook zo lekker om uit te spreken.
1tje: Tot nu toe is het enige waarmee ik "gecheat" heb een koelkast. Daar kan ik gewoon echt niet omheen. Klopt. Maarja, dat stamt nog af van mijn email adres dat mijn zus voor me in groep 7 of 8 heeft aangemaakt.
Nooo, mijn superspion (Baas Bikkel) is zojuist overleden. Nu moeten zijn weduwe en zijn 2 kids die hij achter laat het doen zonder hem. Zag er wel grappig uit tho'. WTF! Spoiler Baas Bikkel komt net even als Spook spelen met datvirtual reality ding, lol. Oh, hij komt ook even lekker bij zijn vrouw in bed liggen.