[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zwaar gefrustreerd vast in de Fire temple. Tegen het einde van de tempel kom je nog zon beest tegen die je opeet bij die vliegende tegels. Hij heeft mij + tenue+ schild opgegeten. Maar nadat ik hem heb gemolt krijg ik deze niet terug. Hoe kan ik nu verder?
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar dat puntenlijstje kijkt, dan kan je zien dat dit in de meeste Zelda's niet zo is.
     
  3. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al gevonden moet ze opnieuw gaan kopen. Dan zit ik met nog een probleem, ik heb slechts 99 rupies en dit aantal stijgt niet ook al pak ik rupies op. Weet iemand hoe dit kan?
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet een grotere geldzak aanschaffen.
     
  5. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, maar waar kan ik dit doen?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie dik gedrukt! Volgens mij is dit je eerste Zelda of niet? Aangezien 9/10 van je punten in iedere Zelda terug komt.

    Je kunt een grotere wallet kopen/krijgen. Waar precies weet ik niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2011
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet je skulltula's doden, 10 of 30.
    Bij 10 kan je 200 rupees dragen, bij 30 500
    Je moet ze geven aan de kinderen die je hebt bevrijd in Kakariko Village.
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff.. dan moet ik nu eerst nog 15 skultulla's gaan zoeken voordat ik een goede pouch kan halen, dan rupies farmen en dan kan ik eindelijk de tempel afmaken.
    Wat is dat op een lompe manier gemaakt zeg..
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Gast, die minpunten van je :cool:

    Dat was voor mij vroeger het ultieme zelda gevoel. Niks doen behalve zoeken, zoeken, zoeken, en luisteren als ik op jacht ging naar skultulas.

    Natuurlijk, soms is het onduidelijk. Maar het zoeken, het jagen naar Hearth Containers, de sfeer, het frustrerende trial & error gebeuren. Dat maakte OoT heilig.

    In A Link to the Past was het ook al zo, maar omdat het iit OoT wat kleinschaliger was, viel het minder op. Nu moet je veel meer plekken doorzoeken, en terug gaan naar oude plaatsen die je soms allang weer vergeten bent.

    Met de huidige game generatie is het meer voorgekauwd werk. Alles word aangegeven, je hoeft amper meer wat te zoeken. Zolang de gamers het maar niet te moeilijk gaan vinden, stel je voor dat je moet zoeken naar een item 8)

    Geef mij maar het "classic" gebeuren. De magie, het zoeken, het vechten, uit frustratie de haren uit je kop trekken omdat iets voor de 10e keer WEER niet lukt.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    1) Tja mbt de masks heb ik gepraat met mensen in lon lon ranch, hyrule town, sowieso alle verkopers etc, alle wachters
    2) In de andere Zeldas had ik meer hartjes naar verhouding :), ik zou bijna denken dat ik geheime dungeons mis ;) (bijna!)
    :cool: Ik speel geen WoW, en je hoeft mij niet te vertellen dat ze personen in Zelda nooit een ! hebben. In deze Zelda, tja weet niet, loopt gewoon niet lekker met de SQ's ondanks dat ik veel praat met mensen.
    4) Ice arrow, hoe ben je erachter gekomen hoe je die kreeg?
    5) Potjes, tja 4-5 lijkt mij genoeg!, volgensmij krijg je er één na het te hebben gevonden van 10 grote poes
    6) Skultulas zitten volgensmij alleen in OOT, mijn vermoeden is dat er 100 zijn, maar ja die zitten versprijd over young & oud links gedeelte, maar waar dan.

    Btw moet nog terug komen op iets, als young link heb je:
    4 dungeons, en niet 3 (stond eerder ergens)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meeste hartjes liggen buiten dungeons verstopt. Je hebt ook nog kwarten dus daar moet je er 4 van vinden voor 1 hartje.
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Sommige zijn ook best simpel om te vinden :) Bv in het begin, als je start als jonge link. In de lost woods zie je een gong hangen.. Je komt er niet bij. In de Deku Tree krijg je je katapult. Als je dan logisch nadenkt weet je dat je er op moet schieten en je eerste kwart hartje is een feit.

    Natuurlijk is het niet allemaal even makkelijk. Komt ook puur door de setting van de game. In aLttP is het anders. Omdat je dan een top/down vieuw hebt zijn de mogelijkheden minder dus ook wel wat makkelijker om het te vinden. Nu is het volledig 3d en is het zoeken veel moeilijker dan voorheen. Natuurlijk frustrerend maar onmogelijk is het allerminst.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet helemaal waar. Als je in de eerste Zelda kijkt had je 1000en mogelijkheden om bommen te plaatsen of bosjes te branden.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je enkele nullen teveel hebt neergezet:).

    Achja, misschien had ik gewoon even een pauze nodig, wellicht dat ik het later weer oppak. Ik heb wel zin in de orchstrated credits.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerder te weinig ;) Als je niet wist waar ze waren was je echt alles aan het platbranden of aan het bombarderen ;)

    Praat dan over de allereerste Zelda die op de NES uit kwam.
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Het viel uiteindelijk reuze mee. Ik had aan mijn huidige aantal 'Skultulla's' genoeg om een grotere pouch aan te schaffen. Na een kleine 10 min rupies farmen had ik het maximum van 200 al bereikt. Toen heb ik in Kakariko een nieuw Hyrule schild gekocht voor 80 rupies. De Fire tunic kon ik gewoon gratis krijgen door nog een keer met die Goron te praten.
    Nu maar even de eindbaas van de Fire temple verslaan, en dan op naar de Water tempel denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die minpunten. :lol:

    Iemand snapt het spelletje niet.

    Een vriend van me heeft nu een 3DS, ziet er echt gelikt uit! Heerlijk weer om die deuntjes te horen. :9
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels bij de Shadow Temple. De Water Temple vond ik eigenlijk helemaal niet zo lastig als de meeste mensen hier zeggen. Dit zal wel komen omdat het verwisselen van schoenen op de 3DS erg makkelijk gaat.
     
  19. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zonet uitgespeeld en begonnen met de masterquist en die vind ik al moeilijk in de eerste tempel in de deku tree
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd ze proberen met met dat deuntje iedere keer weer via de TV reclamens over te halen om hem ook te halen ;)
     

Deel Deze Pagina