[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Of een virtuele CC.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Precies. Gewoon eventjes een virtuele prepaid CC aanmaken (5 minuutjes werk) en je hebt puntjes. Dat is volgens mij nog minder werk dan een Nintendo puntenkaart aanschaffen.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En anders CC lenen of aanvragen als het kan. Meestal toch gratis bij je bank(pakket).

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een probleem met die RE
    Krijg het maar niet voor mekaar om een potje online te spelen.
    Krijg telkens een foutmelding.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Kijken! :D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1e vier lijken met wel wat. Kid Icarus lijkt me helemaal niks. Typisch weer een titel die het moet hebben van het succes van voorgangers maar met een totaal ander concept komt helaas.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vind juist de video van Kid Icarus impressive. Zelfs in deze video (waarin het 3d natuurlijk niet zo goed is als in de game zelf) vind ik het 3d er goed uitkomen. Bij MGS viel het totaal niet op en bij Animal Crossing een beetje. Animal Crossing ziet er wel weer uitgebreider uit dan de oude delen. Hoop dat je nu een veel grotere wereld tot je beschikking hebt, want juist het ontdekken was leuk.

Edit: Paper Mario ziet er goed uit. Door de diepte heb je nu echt het papiergevoel. Nu alleen nog ff Luigi's Mansion 2 kijken.
    Edit2: Luigi's Mansion 2 ziet er gewoon erg goed uit.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat ook om de gameplay. 3D kan me gestolen worden. Dat voegt niks toe aan de gameplay.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb het ook puur over de video's. Jij over de games. Natuurlijk gaat het om gameplay, maar die vind ik er zo slecht nog niet uit zien. Nu beoordeelde ik puur de visuals, hetgeen de video's voor zijn.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook niet het idee dat het 3D vol aanstaat in de trailers hoor. Kijk die van Zelda maar eens en speel het spel daarna.... Normaal als ik mijn 3D vol aan heb staan, dan hoef ik maar even verkeerd te zitten en ik zie niets meer, had ik bij die trailers totaal niet.

Ik vond Luigi's Mansion 2 en Paper Mario erg tof. Ik heb nu 4 titels gezien die ik echt MOET hebben, dat is Super Mario, Luigi's Mansion 2, Resident Evil Revelations en Paper Mario. MGS, daar twijfel ik nog een beetje over..... Starfox deed me niets overigens.

Nog ff een vraag over de 3DS zelf. Het viel mij dus al op dat het apparaat zelf nogal ....ehhh, zwakjes aanvoelt. Het lijkt wel een prototype ofzo. Hij kraakt nogal een beetje, het bovenste scherm zit niet echt geweldig goed vast en ik heb een kier tussen het onderste en bovenste scherm van een mm of 3. Wanneer je de 3DS dicht klapt met een schoon scherm en hem daarna weer opendoet zitten er direct vegen op het bovenste scherm. Dit houdt in dat je scherm dus snel kan beschadigen. Qua ontwerp enzo ben ik niet zo heel tevreden met de 3DS. Ik heb ook wat andere mensen met een 3DS in mijn omgeving, en allemaal hebben ze wel wat.

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vindt die DSI ware shop echt onduidelijk. Er is alleen een highlights sectie. Alle overige titels moet je op een omslachtige manier zoeken door de zoekfilters aan te zetten. Niet een eenvoudige manier om langs alle games te bladeren. Wat vinden jullie?

Iemand van jullie trouwens eravring met Rytmik? Schijnt een toffe app te zijn om muziek te maken.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zelfde hier en dit is al mijn 2de exemplaar. Ik heb ook standaard een veeg op de rechterkant van het scherm bij het openen. Het voelt in ieder geval niet aan als een apparaat van 250 piek...

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Precies, dat heb ik nou ook. De fout zit hem vooral in het ontwerp, want qua specs vind ik het een top apparaat. Maar ik zou graag hebben gezien dat het allemaal wat professioneler zou zijn afgewerkt. Ik heb dik € 230,00 betaald voor het apparaat en ik heb het gevoel dat het apparaat geen 2 jaar meegaat bij normaal gebruik.

Je zou bijna denken dat Nintendo dit allemaal met een reden doet. Omdat ze koning zijn in het opnieuw uitbrengen van hetzelfde apparaat, maar dan een verbeterde versie. Een versie die in eerste instantie al op de markt had moeten worden gezet. Als jij geheel tevreden bent met je oude toestel, dan is de kans klein dat je de nieuwe versie koopt.

Het is je 2de? Wat was er dan met het eerste toestel en kon je dat nog ruilen?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het eerste toestel was helemaal een drama, daar was de speling in de scharnieren enorm en dat ding piepte aan alle kanten. Ik ben er vervolgens mee teruggegaan naar de FRS en die hebben hem naar Nintendo opgestuurd maar de volgende dag, wat ik bizar blijf vinden, kreeg ik al een nieuw exemplaar thuis gestuurd. De staat van het apparaat was wel wat beter maar nog steeds niet al te denderend. Zoals je zegt is de hardware heel netjes maar de bouwkwaliteit van dat ding is om te huilen.

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde nu Zelda: Spirit Tracks op mijn 3ds gaan spelen, echter loopt het spel steeds vast in de eerste dungeon.

Weet iemand of dit aan het spel kan liggen? Of dat het een bug is in de 3ds?

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    MM heeft heleboel 3ds (launch)games voor 3 voor 49ullo..
    Ik weet alleen niet wat ik moet halen, Pilot Wings? Rayman?

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen. Volgens mij waren er niet echt goede launchgames voor de 3ds.
    voor zover ik weet is tot nu toe alleen zelda OoT een topgame voor de handeld..

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik zou Pilot Wings, Ghost Recon en Rayman nemen denk ik

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik ook.
    Je voelt niet dat je een toestel van 230 euro in je handen hebt.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vergeleken met de DSi XL is de 3DS een hele stap terug.
    Kan de DSi XL door elkaar schudden en dan hoor ik helemaal niets rammelen.

Erger me bij de 3DS vooral aan de goedkope afwerking van de volume , wifi en 3D schuifjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina