Ik koop hem niet eerder voordat ik met een champagne fles op het podium de pistpoezen kan natspuiten naar believen.
Ik hoop dat ze eindelijk het gesproken commentaar van de engineer hebben aangepast. Krijg er echt de schijt van dat als ik als allereerste in quali de baan opga, dat die kerel na 1 rondje roept "Brilliant drive! That lap put us in pole position!". IK BEN DE ENIGE OP DE BAAN, MAFKEES!
Just putting it out there. De stem hebben ze gelukkig veranderd. Maar volgensmij is het nog steeds heel irritant als ik de uitgekomen filmpjes bekijk. IN THESE CONDITION'S I'D GO WITH A SET OF INTERMEEEEEEEEEDIATES.
Ach die stem kan me niet zo irriteren , wel dat als je een vliegende ronde doet er gewoon 3 auto's! voor je rijden op start/finisch en de auto uitzichzelf al remt Die stemmen blijven altijd eentonig dat is in bijv in fifa net zo.
Fomula one 2010 tijdje gespeeld en game reed goed en zag er goed uit. Toch laten links liggen omdat het niet mijn gengre is. Benieuwd of deze beter gaat zijn.
Als je 2010 niet leuk vond zal je 2011 denk ik ook niet leuk gaan vinden , het zal in grote lijnen toch hetzelfde zijn. Ik hoop alleen dat er minder fouten en irritaties inzitten en we niet weer een eeuw moeten wachten op een update.
Ik hoop echt dat ze de AI wat realistischer hebben gemaakt. Als het precies 1 op 1 is overgezet van 2010 naar 2011 denk ik niet dat deze er snel in komt. Sowieso ff de reviews afwachten.
Van Codemasters dr twitter https://twitter.com/#!/Formula1game/status/95430746449260544 To those who've asked about the safety car, we'll be able to tell you whether it's in or not by Gamescom in August. Dus die zit er wel in denk ik
Volgens mij had eurogamer of kotaku al een bevestiging dat het er in zat.. Maar dit zegt genoeg, zit er idd in. Kunnen ze mooi showen op de beurs.
SC zit er alleen in als hij werkt, zoniet dan doen ze 'm er ook niet in. Beter van niet, nutteloos in een spelletje.
Ja want het is zo tof om een paar minuten 150 km/u achter zo'n ding aan te gaan rijden. Laat ze eerst maar op belangrijkere dingen focussen, nu in F1 2010 crasht de A.I. amper. Zo zijn er zat andere dingen die ze moeten gaan fixen, en het gaat me niks verbazen als F1 2011 weer vol met bugs gaat zitten. Grappig dat een spel uit 2002 beter is dan anno 2010-2011. (GP4) Hier nog een awesome video waarbij het super realistisch is om met DRS door de bochten te gaan. Goed het is dan wel time-trial waarbij de situatie perfect is maar het ziet er gewoon raar uit.
Vette video inderdaad. Mooi hoe dat erin verwerkt zit. Ik denk op de een of andere manier dat dat DRS online wel eens een flinke ergenis kon gaan worden.
achievos (maar nog niet bevestigd) Have You Considered DIRT 3? - You performed a drift of 10 metres or more Season Opener - Complete your first Career Race Pole Position - Take the first Pole Position of your Career Just The Beginning - Take your first Career Victory Lightning Fast - Set the Fastest Penalty Free Lap of the Race in any game mode Sublime Talent - Set the Fastest Lap in ever Session of a Long Race Weekend in any mode Push The Button - Cleanly Overtake an Opponent While KERS is activated Winging It - Cleanly Overtake an Opoonent while the Adjustable Rear Wing is activated Precision Driving - Complete any Race without Colliding with another Car or Object Constructor's Champion - Win the Constructors' Championship in Career Drivers World Champion - Win the Drivers' World Championship in Career On The Bounce - Beat Alberto Ascaris Record fo 9 Successive Career Victories Do It Yourself - Win a Race in any mode using Manual Gears They're on which Buttons? - Win a race without activating Kers or Adjustable Rear Wing once Co-Op Drivers' Champion - Win the Drivers Championship in a Co-op Season Test Driver - Cover a total of 500 Pracitice miles / 805 kilometres in your Career Drivers World Championship (Hard) - Win the Drivers World Championship in Career on Hard or Expert Difficulty Blue Flag - Lap at least 6 other cars during a Race in any game mode Trophy Collector - Win a Race at each of the 19 Circuits in any game mode Car Control - Win a Race without any Driver Assists enabled in any game mode Impeccable Performance - Win a Race from Pole Position in any game mode Keep your Friends Close - Complete a full Co-op Season Completionist - Set a Time in all of the Time Attack Scenarios Opportunist - Perform a Pit-stop during a Safety Car Period Senna-esque - On lap 1 under heavy rain conditions take the lead after starting no higher than 5th on the grid Glancing Blow - With Damage on Full make contact with the wall at Monaco and win the Race Is Jenson going to pass or not? - Win the Turkish Grand Prix driving as Lewis Hamilton Slingshot - Spend a total of 10 minutes Slipstreaming your opponents in any game mode On the Podium - In any Race Finish in the top three Down to the Wire - Take the Lead on the Final Lap of a 20% + distance rate and Win Keeping it Clean - Finish an online race without making contact with an opponent's car Robot-like Constency - Complete 5 successive laps each within quarter of a second of each other It's the Driver not the Car - Win the Drivers World Championship with two different teams in Career or Co-op Teamwork - Win the Constructors title in a Co-op Championship Solid Performance - Score points at every Round of a Career or Co-op Season 10 Online - Win 10 Online Races 35 Online - Win 35 Online Races Slap on the Wrist - Receive a Drive-through Penalty then go on to win the Race