Zoveel haast heb ik niet met die achievement. Dus ik ben juist blij dat jullie niet lang zijn gaan wachten. Ik heb niks ontvangen, maar ik ga niemand de schuld geven. Nog de hele vakantie de tijd voor die achievement.
stone...: ik denk dan dat ie die focusing stone bedoeld. Dat is Shangri La. En wie doet er morgen mee met Shangri La om zo ver mogelijk te komen. Ik dacht dat Cr33d Paranoid en Eaglescream wel mee zouden doen maar dat is niet zeker. Wie zou er verder mee willen doen?
Zo was erg vet net, met twee schotten geniale gasten. Maar ze zijn binnen. Pfff wat een lange easter egg was dit! Call of Duty Black Ops 1450 / 1450 64 / 64 (100%) Time Travel Will Tell In Shangri-La, acquire the focusing stone. 75 (10-7-2011) Small Consolation In Shangri-La, use the 31-79 JGb215 on each type of zombie. 10 (10-7-2011)
Hij doet juist wel mee, maar dan is het dus: Cr33d Paranoid Luukiee09 XplodedAppendix naja die laatste vinden we wel, iemand van het forum. En anders weet ik altijd wel iemand die anders mee wil doen.
Nou, ik zit in een verhuizing. Dus ik kan meestal alleen 's avonds online zijn. Dus het kan niet. Anders kunnen we het morgenavond wel proberen!
Is goed, gaan we vanavond voor de high score (!) en morgen als je kunt voor de easter egg. Meer mensen die ook morgen mee gaan voor de easter egg? Tijd: 20.00
Ronde 23, toen moesten er ineens 2 mensen gaan eten Zo'n haat aan zeg, niet gezond. Bah. Ging voor de rest ook prima, ik had 7 perks, de achievement gehaald en klaar. Daarna ging het fout op ronde 23, iedereen down behalve ik ... en ik had dan weer geen ammo
Daar heb ik echt een hekel aan, als je net lekker gaat dat ze disconnecten ofzo. Ik had laatst ronde 20, valt iemand zijn internet uit. Toen zijn we nog wel een ronde verder gekomen maar het was gewoon teveel. Maarja vanavond proberen verder dan ronde 24 te komen.
Laatst moesten we voor de easter egg nog 1 stap. Zegt die host, we hebben het fout gedaan wat helemaal niet waar was want we moesten alleen die muur er nog uit knallen. "Host ended game".
Zoiets had ik eerst met die easter egg van COTD, we waren er bijna, moesten alleen die zombie killen in dat groene licht: 'host ended game'. Echt zo triest.