[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het wel eens proberen met een trial account en weet al zeker dat het een Sith Warrior wordt :D

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nja ik koop hem sws. Ben ik verplicht voor mezelf als SW fan:p maar als het niks is ligt die ook zo wel weer in de kast:p Maar er is nog geen echte release date of wel? Maar wel zeker dat die dit jaar komt volgens mij.

3. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey ik wilde eerst zelf een guild aanmaken voor alleen nederlanders maar ik hoeft ook niet zo nodig guild leider te zijn dus ik heb bij jou guild aangemeld ik zag dat als je bij jullie voordat het spel uitkwam je een hoger rang hebt in de guild

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    hoeveel mensen hebben eigenlijk al een invite gehad om de beta te spelen? ik nog steeds niet namelijk.

5. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me bij deze ook aangemeld bij jou guild

6. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  7. Redfield NL

Leuk Bevonden:
    2
  8. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    hier een plaatje uit een tijdschrift hier kan je zien welke class welke ras kan gebruiken

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik snap niet hoe ze dit spel balanced willen maken, weet zeker dat 90 % zometeen rondloopt met een jedi of een sith, je gaat toch niet met een class spelen die geen lightsaber heeft:p

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee hoor, mij lijkt range juist veel toffer.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon er voor zorgen dat een Lightsaber niet zo sterk is. :+ En ik denk dat Jedi/Sith heel weinig ranged krachten krijgen, en dat hun krachten vrij traag zijn. En een Trooper of een Bounty Hunter kan dus lekker snel aanvallen, vanuit range.

Realistisch gezien, of vanuit de canon zeg maar, is het natuurlijk suf. Maar ik denk dat ze dit wel gebalanceerd kunnen maken.

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Een jedi die traag is? dat zou dan ook weer nergens op slaan natuurlijk:+ nja ben benieuwd hoe ze het doen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jedi zal wel als Rogue in WoW worden. Snel en veel damage maar beperkte range en low armor.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou wel beginnen als Human Bounty Hunter, a la Jango en Boba Fett.
    Ik hoop dat er een keer een open beta komt, want ik wil het spel wel graag proberen.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Denk dat ik wel een ranged pak, maar heb je geen keus voor emperor ofzo? voor spells/ elektriciteit etc?

16. Seh

Seh Guest

Is daar nog niets over bekend? Ik vind Rogue classes altijd het tofste (meestal ook het lastigste maar goed) om te spelen, zeker in PVP. Als er een trial mogelijkheid is ga ik deze sowieso proberen, als ik het tof vind hangt het van Guild Wars 2 af welke MMO ik ga spelen.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Huh... de Emperror is gewoon een personage. Hij is een Sith. En Sith gebruiken de Force voor krachten zoals die elektriciteit die jij bedoelt. ;) Jedi gebruiken de Force voor goede krachten, de Sith voor slechte krachten. Dus als jij denkt aan 'spells', moet je aan Jedi en Sith denken.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hmm oke, naja ben benieuwd

19. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  20. Redfield NL

Leuk Bevonden:
    2
    he bedankt voor de onderste link staat ook een filmpje tussen van hoe de verschillende rassen er allemaal uitzien vind het jammer had zelf liever andere rassen gezien zoals van kit fisto en shaak ti

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina