[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Onderweg...:9

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had je die nog niet? Had je beter kunnen doen voor de 100e. Hoe je niet de hele dungeon door :)

Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is waar.

Guild doet ff moeilijk over de invite. Jeez, ff snel die eerste boss downen. :F:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon ff random persoon tell sturen. Deed ik ook altijd.

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Daarom moet er een grote community zijn zodat je eerlijke premade BG's krijgt. Dat van die andere twinks klopt volgens mij niet helemaal. Je hoeft je XP niet uit te schakelen en je komt dus niet in een twink battleground. Het enigste waar je last van kan krijgen zijn mensen die levelen met veel Heirlooms, maar dat kan ook worden tegengegaan door zelf Heirlooms te kopen via Honor. Er zijn waarschijnlijk ook veel andere mensen met een gratis account en die niet twinken, die worden dan ook geownd.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Officer uit een guild logde even in op zijn alt. Geen succes echter. 500K ongeveer en dat ging sneller dan ik dacht, maar in tegenselling tot Anzu heeft deze boss niet echt fases waarin je onnodig loopt te wachten.

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik was trouwens vanochtend een frost Mage begonnen op Aerie Peak US. Die is nu bijna level 15 en ik zit al op de 500 Honor Points. Daar kan ik op level 20 al fijn een trinket mee kopen en de rest sparen voor Heirlooms. :cool:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je nu voor Honor Points ook Heirlooms halen?

9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan ze omzetten voor die Emblems en daarmee de Heirlooms kopen. ;)

E: Maar er zijn ook PvP Heirlooms die je met alleen Honor kan kopen.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nog 2 levels:D dan ga ik even niet meer opnieuw beginnen:p queste komt nu wel beetje mijn strot uit naar 4 weken:p

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nu pas? :+

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha ja:p zit nog altijd onder de 4 dagen play time, zit nu op 3 dagen en 14 uur ofzo. Had vorige week helaas weinig tijd + game bijna nooit in de weekenden, dus vorig weekend ook niet.

Wel lekker dat ik straks dus flink rested zal zijn:p denk dat ik donderdag of vrijdag 85 zal zijn. Aangezien ik alleen paar uurtjes in de avond speel tot 8 uur ofzo en omdat 84 tot 85 een hell is xD

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vraag me af hoe ik dat ga doen met mijn Paladin, over weet ik hoeveel tijd ofzo. Vond dat level echt vies tegenvallen met mijn DK. Bovendien is het XP systeem imo gewoon dikke schijt. Je krijgt in eens een heleboel extra XP voor de kiezen en dat vind ik gewoon vreemd en wat onnatuurlijk zoveel in een keer. Ja, je krijgt misschien meer XP voor elke quest, maar had liever gezien dat ze de trend van 70-80 ook door hadden gezet naar 85, want zo bizar veel level 85 personages zitten er niet op mijn realm t.o.v. van de 80 personages rond de LK tijd. Er zijn ook niet idioot veel gestopt ofzo. Aan Horde zijde wel de nodige, maar daar zijn ook weer bijgekomen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    XP van mobs en questen is ook hoger. Exponentieel is de toename gewoon gelijk aan die als bij andere expansions hoor.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vind je? ik vind dat in iedergeval 84 tot 85 echt te veel exp is in omvang voor wat je krijgt. op 84 zit je op 4.9 M ofzo, en op 85 ineens 9.1 voor hetzelfde aantal exp wat je krijgt per quest. maar 80 tot 84 vind ik wel gewoon redelijk normaal dat wel. alleen dat laatste level is gewoon een hell

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    79-80 was toen hetzelfde. XP heeft sowieso een grote boost gekregen. Eerst duurde het langer om lvl60 te worden dan nu 85 ;)

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja daar moet ik wel eerlijk in zijn dat klopt... toendertijd duurde het ook wel lang van 79 tot 80 maar volgensmij niet zo lang als 84 tot 85 nu..

Maar toen ik begon ( en ik begon pas in WoTLK ) duurde het langer om naar 60 / 70 te gaan als nu... ik vloog er nu echt door heen.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    79-80 was iets korter maar dat was ook 5 lvls lager. Van 1 naar 2 gaat toch ook sneller. Hoe hoger je komt hoe langer het duurt. Lijkt me logisch toch?

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ben ik het zeker mee eens, dat hoort ook zo. Alleen bij elk level gaat het vrijwel geleidelijk aan omhoog dit gebeurd ook in level 80 tot 84, maar dan naar 85 is ineens het dubbele, dat is niet geleidelijk aan meer zeg maar dat bedoel ik. En je moet nagaan dat je gemiddeld uurtje of 8 kwijt bent aan dat ene level, terwijl de rest binnen uurtje of 3 altijd wel binnen is. Op mijn priest deed ik er 7 uur over om van 84 naar 85 te gaan. Vind dit toch een hele tijd.

als dit bij de volgende expension zo blijft en we moeten tot 90 dan ben je veel tijd kwijt voordat je er eindelijk bent.

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Neuh, dat is weer gewoon te doen binnen 24 uur.

Op m'n eerste warrior duurde het 7-8 uur per level. Als complete nieuweling in het spel deed ik er 19 dagen /played over om naar level 60 te komen.
    Hunter deed het erna in 10 dagen /played, wat behoorlijk was in die tijd.
    Niet zo klagen, het is retesnel, je hoeft niet eens elke quest te doen om soepel te levelen.

Deel Deze Pagina