[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha gears boycotten :+
    hmm ik denk niet dat ik dat vol kan houden :x

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    .. totdat gears uitkomt :p

3. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een hoop geld, maar omdat ik al een redelijke fan van Gears 1 en 2 was (behalve de multiplayer), en ik na het spelen van de beta MP van Gears 3 toch ook wel aardig onder de indruk ben van de MP, wil ik voor het laatste deel uit de reeks toch wel wat extra uitgeven. Ik heb van 1 en 2 alleen de Limited Editions en als die dan zo naast de Legendary Editions van Halo 3 en Halo Reach staan, dan kan dat gewoon eigenlijk niet ;).
    Dus ik ga m zeker niet later doorverkopen. En ik heb gelukkig ook niet echt last van die regiobeperking omdat ik ook NTSC en NTSC-J consoles heb. Overkill ik weet het, maar ik ben ook wel een beetje een diehard :).

4. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom word in de startpost mijn gamertag door gelink naar FardoNL..? :+

Vraagjes:

- Weet iemand waar ik die 'Gears of War 3 Console' in Nederland kan kopen.?
    - Waar kan ik de Epic Edition kan kopen.?

Ik heb laatst lopen zoeken op het internet en ik kan nergens iets vinden zodat ik het spel/console in Nederland kan kopen.. Of is dit helemaal niet het geval.?

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, zowel de console als de epic komen voor 99.9% niet in Nederland terecht. Als je die dus wilt hebben, zul je moeten importeren vanuit Amerika.

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Oh dat is nou ook zeker? Dus de Gamemania gaat 'm ook niet meer binnenkrijgen?

7. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vrijwel zeker dat ook Game Mania em niet kan leveren, ze proberen de reeds geplaatste pre-orders nog te leveren, er is immers nog altijd geen annuleringsmail verstuurd door GM, maar het ziet er niet goed uit..

De echte goede collectors editions zijn niet aan NL besteed lijkt het.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat een heel erg groot aantal toch ze uit het buitenland haalt omdat ze het hier te duur vinden.

9. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    pff dat vind ik echt zo stom van Microsoft, ze verkopen het wel in Amerika & UK maar daar buiten niet.. Dat gebeurt met zo veel dingen, USA ONLY.. in dat opzicht mogen ze echt een curbstomp krijgen..

10. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het nog begrijpen als het USA only was. Veel grotere afzetmarkt zonder al te veel extra kosten. Maar UK? Wat maakt UK zo bijzonder?

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    waarschijnlijk omdat veel europeanen het daar vandaan halen ofzo?
    alhoewel het met deze collectors edition niet eens kan :mad:

12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Die rumor / adviesprijs van 150 euro ging mij ook wat te ver ja, maar voor die 120 waarvoor de Gamemania 'm aanbiedt wil ik nog wel een uitzondering maken. Het is toch het laatste deel in (de trilogie van) een van de beste gameseries ooit gemaakt :)

13. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zeiden ze bij Halo 3 ook, 'de laatste', en toch zijn er nog 3 spellen er na uitgekomen..

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gears 3 zal sowieso niet de laatste zijn. En als het al de laatste is, wat ik betwijfel. Dan zullen toekomstige games van Epic Games veel elementen bevatten van Gears of War.

Gears of War is wat Halo voor Bungy was. Een product dat goed verkocht en veel inkomsten genereert. Dat wordt dus niet stopgezet. De mensen bij Epic Games moeten worden betaald.

Een speciale editie van 80 euro ofzo kan een enkele keer wel. Maar van Gears of War zijn overal beeldjes te koop. Voor 150 euro koop ik 3 nieuwe games.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nooit gezegd hoor. Bungie zou de laatste Halo maken. En die maken nu Halo ook niet.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Maar ze hebben wel 3 Halo's na de trilogie nog gemaakt.

17. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb het ook over deze trilogie :) Ik verwacht wel dat het verhaal rond Marcus en Dom nu echt afgesloten gaat worden, en we bij een (onvermijdelijke) nieuwe GoW ook nieuwe personages krijgen.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ODST, Reach en...? :+

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Halo wars? (maar was die voor of na Halo 3?)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die was van begin 2009 volgens mij. Na Halo 3 dus. Maar die was niet van Bungie. :p

Deel Deze Pagina