Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    b]Het Probleem[/b]

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik kan geen party´s joinen
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl dacht ik
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 25 Mbit Zei me vader

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Thompson
    Modem type?:TG789vn
    USB/ Ethernet?: USB

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Weet ik niet
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows maar die staat uit

    Router

    Welk merk router heb je?: Geen
    Welk router type?:Geen
    Welke firmware?:Geen
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:Cant connect to xbox live party there may be network problems
    Wat heb je geprobeerd?:Nat open gezet modem gerestart Gereset
    Waar stopt de test?: Nergens hij gaat gewoon door
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Geen

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: OPEN
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tijdens Halo Reach heb ik de laatste paar dagen last van slechte verbinding.
    Bij Reach kun je een gemiddelde van je verbinding makkelijk checken in het menu;
    alles is goed (groen) het is echt alleen upload; nat staat open en die andere (connection??) staat ook op prima groen. Behalve upload dus.
    Die is 'gevaarlijk laag' al een paar dagen, en dat moet dus eigenlijk niet kunnen...

    De test op de 360 zelf verloopt prima en zonder problemen.
    Helaas is deze minder duidelijk dan voor de update van het dashboard, dus ik krijg er niet meer kennis uit dan dat ik zonder problemen contact heb met Live.

    Ik heb een online snelheids/connectie test gedaan op mijn laptop, en alles is eigenlijk gewoon goed, ook upload.

    Is er een manier om mijn upload te testen op de 360?

    :confused:
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Probleem lijkt opgelost dmv een nieuw internetkabeltje.:thumbs:
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had laatst 1 euro voor 1maand gold gekocht met paypal.
    Maar nu ben ik vergeten naar MS te bellen en ben nu op vakantie.
    Mijn vraag dus: kan ik gewoon mijn bank ontkoppelen van paypal zodat ze er geen geld meer afhalen?(via MS gaat kan ik paypal niet ontkoppelen omdat ik auto-vernieuwing heb)
    Nog een vraag: als ik hem heb ontkoppeld mag/kan paypal nog geld van mn bankrekening af halen?
     
  6. remy3

    remy3 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net een apparte tread begonnen maar ik had het bericht beter hier kunnen posten
    De vraag was

    Probeer mn xbox aan te sluiten op live maar dat ging niet met de WPA2 sleutel dus toen belde ik de klantenservice en die zei dat ik naar
    www.portforward.com moest ...dat deden we maar onze router stond er niet tussen

    Het gaat om de Huawei H6655D router

    Nou zei hij dat ik dat contact op moest nemen met de provider of Huawei zelf
    Het gaat dus om het openen van 4 poorten heb ik begrepen

    Kan ik dat zelf niet of zou iemand mij kunnen helpen of verwijzen naar een site waar dat stap voor stap staat uitgelegd ??

    Ben niet echt handig met computers ...wie o wie kan me misschien vandaag nog helpen ???
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2011
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Wij zijn nu sinds kort overgestapt naar UPC (Alhoewel ons KPN modem nog steeds actief is), nu is de nieuwe snelheid duidelijk merkbaar op de PC (ik gebruik homeplugs dus ben in principe direct verboden via kabels).

    Nu wou ik het net ook even instellen voor mijn Xbox, een nieuwe slim dus met ingebouwde WiFi. Echter staat bij de oude speedtouch modem van KPN aangegeven dat er een veel betere verbinding is dan met de router van Sitecom (UPC).

    Nu is het verschil in afstand echt heel erg minimaal, maar het kan toch niet zo zijn dat een 3x Gigabit router van Sitecom een slechtere verbinding met mijn Xbox heeft dan een experia modem van KNP? :emo:

    Iemand enig idee? :)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je ziet alleen de verbinding van router tot Xbox360 , dit zegt helemaal niets over de verbinding met het internet.
    Je moet ook rekening houden dat KPN werkt via ADSL en de Sitecom via kabel (UPC).
    De draadloze snelheid zal via kabel veel hoger liggen dan als je verbinding gaat maken met de KPN modem.
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ah top! Geen zorgen dus :)

    Thanks Melbuuln!
     
  10. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang hij op een goed geventileerde plek staat zou er niks aan de hand moeten zijn. Dus kan je er gewoon op gamen zolang jij wilt.

    Edit: En je zit in het verkeerde gedeelte van het forum :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zolang je zorgt dat hij niet in een kast staat van 1 bij 1 is er niets aan de hand. Altijd zorgen voor voldoende ventilatie.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, zolang de warme lucht maar weg kan.
     
  13. Peter-Jan

    Peter-Jan Guest

    Oke, bedankt!
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    niemand?
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je per se bellen / kun je dit niet via www.xbox.com oplossen?
     
  16. thompie

    thompie Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    deze netwerkkabel?

    Kun je met deze netwerkkabel een experiabox st780 en een xbox 360 slim met elkaar aansluiten?

    een xbox360 slim is draadloos, maar de signaalsterkte tussen de xbox 360 en de modem is bij mij heel slecht draadloos.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is een normale netwerkkabel (utp) ;)
    Deze kabels kan je ook kopen bij een bouwmarkt (Gamma , Praxis).

    Jouw Thompson modem/router werkt draadloos via G-Wif en je zou nooit het maximale kunnen halen uit het N-Wifi van de S.
    Tussen mijn router en S ligt ook een netwerkkabel.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Bovenstaande dus tijdje geleden geregeld, maar afgelopen week merkte ik steeds dat ik geen verbinding kreeg met XBL, dus zojuist maar even verbinding getest op de Xbox om te zien wat er mis mee was, en toen gaf de Xbox aan dat er een probleem was met het static IP en een conflict ofzo (misschien een ander apparaat dat hetzelfde statische IP overnam van mijn Xbox wanneer die niet aanstond...?), en moest ik het dus weer op automatic zetten om weer verbinding te krijgen met de router/modem....!?

    Enige oplossingen, of moet ik nu ook alle andere apparaten een static IP geven zodat ze niet stiekum het IPV van mijn XBOX inpikken? Of kan ik in de router duidelijk aangeven dat dat ene IP adress ALLEEN voor die 360 gebruikt mag worden? Want al die poorten staan natuurlijk al geforward...
     
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijlbaar hebben ze me gewoon vernieuwd en heb ik weer een maand erbij maar ze hebben geen geld van mn paypal en bankrekening gehaald.....8)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    komt nog wel
     

Deel Deze Pagina