[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, moet in 1v1 nu steeds tegen 2500 Diamond, moet nu veel te geconcentreerd gaan spelen. =(

2. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bezig sinds half December, ben nu een gold :)

Vroeger deel 1 klein beetje gespeeld met m'n broers, maar nooit serieus. Nu wel.. Ondertusesn al veel wijzer geworden dankzij day9 e.d :D

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb deze game gekocht toen ik mijn nieuwe laptop kocht, maar nooit gespeeld.
    Het enige dat ik heb gedaan, was installen en registreren.

Zit er nu over te denken deze game op Marktplaats te gooien, maar hoe zit dit met de registratie?
    Als ik 'm verkoop, kan de koper deze dan gewoon opnieuw registreren?

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Als je 'm registreert, koppel je de cd-key met je Blizzard-account. Wat ik weet, kun je dat niet ontkoppelen. En daarmee is ie niet meer opnieuw te registreren en dus ook niet meer te verkopen...

/edit: Wat is de reden dat je hem nooit hebt gespeeld en wil gaan spelen? Het heeft een hele sterke singleplayer en briljante multiplayer...

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat ik meer van het console gamen ben.
    Lekker relax op de bank, op m'n TV ipv achter de laptop te zitten.

Nooit gespeeld omdat ik simpelweg de tijd er niet voor had op dat moment.
    Game is blijven liggen, en ondergesneeuwd door andere games.

6. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Okay, begrijpelijk, maar enorm zonde natuurlijk. Maar ik ben als StarCraft-fan verre van objectief natuurlijk :p

Het wordt dus wel lastig om de game nog (los) te verkopen. Wellicht dat je nog via Blizzard de key kunt ontkoppelen aan het Battle.net-account en dan nog een aantal euro voor de game kunt krijgen...

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wie speelt dit nog? En dan vooral de custom games etc, al probeer ik wel in de standard en leagues te komen die gasten zitten al met hele legers in m'n base nog voordat je begint 8)

8. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel het zelf amper of eigenlijk niet meer. Maar ik volg de pro toernooien wel op de voet, vooral de GSL...

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Speel je daar ook in ? :)

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha mocht die willen. GSL doen op ~5 na alleen maar Koreanen mee.

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog héél veel.

12. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik ben ret ;-)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat ik dit spel kan draaien?

:
    pentium 4 2.80 gighaez (2cpus)
    2304 ram (DDR1)
    Radeon 4650 (met 1 gig ddr2 ram)

14. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
  15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    thx, demo ondertussen aan 't downloaden :) ben benieuwd

demo net gedownload van een vage sit, foutmelding bij het uitpakken, nu via de blizzard guide, hopenlijk dat 't nu wel goed gaat

Laatst bewerkt: 29 jul 2011
  16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Demo van dit spel loopt als een zonnetje, veel dingen staan op high etc. Gameplay technisch weer ouderwets Starcraft. Grafisch gezien vind ik Age of Empires 3 indrukwekkender.

Even skirmish gedaan, 3 vs 3, liep vloeiend en was ook erg leuk om te doen. Wellicht dat ik Starcraft 2 nog koop :)

Grafisch doet het mij btw denken aan Warcraft 3, Starcraft 2 heeft meer special effects maar verder is het semi 3d. Warcraft 3 achtig dus.

Laatst bewerkt: 29 jul 2011
  17. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Nice, fijn dat ie goed draait :)

Grafisch AoE3 indrukwekkender? Hoe dan precies? Zoek maar eens op YouTube op een een aantal HD-filmpjes van SC2 om het grafisch maximale te zien...

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch wat kaal vergeleken met Ao3, maar wellicht kan ik beter zeggen dat de grafische stijl even wennen is. Gameplay technisch gezien was het sowieso weer heerlijk. Groepje "marines?" eruit pompen, beetje verkennen:)

En uiteraard, heerlijke muziek, muziek die ik al een tijdje draai bij onder andere Supreme Commander 2! (X360)

Edit: net ontdekt dat veel dingen op high staan maar ook op ultra kunnen, verder zijn de effecten tijdens de combat wel heel indrukwekkend. Ik neem terug wat ik eerder zei, het is grafisch toch wel wat geavanceerder dan Aoe3.

Net btw pijnlijk afgeslacht tegen een computer op easy, denk ik dat ik met een klein legertje wel genoeg heb. Komt de computer ineens met een reusachtig leger xD

Edit: de physics engine van dit spel is te sterk voor mijn cpu, die heb ik helaas op low moeten zetten, maar zelfs dan is dit spel prachtig :)

Laatst bewerkt: 30 jul 2011
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al het idee dat het niet "smooth"liep, maarja dan zeg ik nog wel eens dat ik mij wellicht aanstel ofzo. Tot ik vandaag bij menu keek en zag dat de framerate rond de 10 fps is!...

Iemand nog tips? denk dat ik 't antwoord alweet m'n 2.8 cpu is gewoon niet genoeg:'-(

20. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Op welke kwaliteitsinstellingen draai je 'm? Je zou alles eens op hun allerlaagst kunnen zetten en kijken hoe het dan gaat. Gaat dat nog soepel, dan kun je een stapje omhoog, weer kijken, etc., tot het niveau dat voor jou acceptabel is...

Deel Deze Pagina