3 draadjes vol over een spel dat nog niet uit is... Dat noem ik indrukwekkend. Zolang er maar split screen multiplayer is. Want dat wil mijn vriendin graag . Die vind deze serie daarom het leukste wat de XBOX te bieden heeft (samen met Fable) .
Komt natuurlijk ook door de beta he Heb in elk geval erg veel zin in de game. De beta was erg tof en zeker beter dan de hele multiplayer van deel 2
Eigenlijk hoop ik niet dat het eindigt met marcus en dom vind het juist best vet. Als er nieuwe characters komen word het natuurlijk wat minder want Delta Squad hoort er gewoon bij
Haha ja lachen. Ik heb ook samen met mijn vriendin GoW en GoW 2 uitgespeeld op Insane Tijd geleden ook samen Resident Evil 5 uitgespeeld
Hier nog iemand met een gamende vriendin. Ook samen Gears 1 en 2 op insane uitgespeeld. Inmiddels heeft ze zelf een xbox dus kunnen we ook samen online knallen. Maar op de bank split-screen blijft toch het leukst! Vooral met Gears.
Ja ze is ook nog een beetje lekker . Ze is ook nog eens fotomodel, en nee geen foto's en bovendien ook niet bij Elite model of dergelijke, lengte eisen helaas voor haar. Dus.... :b:
Trouwens, ik heb toen ook de bundel gekocht van XBOX met de 1e Gears of War. Heb nog steeds hetzelfde model, niet precies dezelfde XBOX360, die is in de Duitse fabrieken opgeslokt ivm RROD.
Toch wel grappig hoeveel overeenkomsten MW3 met GoW3 heeft, en andersom. Ik lees net dat MW3 weer een beetje terug wilt naar MW(1), eigenlijk net zoals met GoW3 die o.a. de snelheid van GoW(1) terugbrengt. GoW3 Horde mode, MW3 Spec Ops met waves en bij beide spellen kan je versterking kopen om in de waves te gebruiken. En vast nog wel wat meer overeenkomsten. Spoiler Alhoewel GoW3 natuurlijk veel vetter is
Iemand in voor wat potjes online te knallen en / of horde mode te doen op normale mappen of Flashback mappen? (GoW 2)
Savage Kantus en Savage Grenadier als je 'm gaat pre-orderen bij gamemania http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=24032