[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan is het maar goed dat het een animatiefilm is, want er zijn geen acteurs met zulke dikke lippen als in dat boek. :p

2. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Vergis ik me of is Het Geheim vd Eenhoorn niet de voorloper van de Schat van... ? Zijn beide verhalen dan in de film verwerkt of niet?

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is mij een groot mysterie! Ik zie geen haaienduikboot of iets. Maar volgens mij was Daniel Craig gecast voor de rol van Scharlaken Rakham, dus ik gok van wel. Daarnaast heeft alleen het Geheim van de Eenhoorn een wel erg open einde voor een film.

Overigens Willem. Ik realiseer me net dat professor Zonnebloem ook geïntroduceert wordt in De Schat van Scharlaken Rakham. Dus dan hebben ze wel de entree van Haddock en Zonnebloem ondervangen.

4. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Is er sprake al van een vervolg?

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige die kuifje altijd maar een irritant betweterje vond? vond ik vroeger als klein menneke ook al altijd.

6. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Kuifje is een echte held _O_.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kuifje als personage vind/vond ik ook totaal niet interessant. Maar de rest van de cast en de avonturen wel :)

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond Heat gekeken. Echt een fantastiche film. Naast alle actie vindt ik het vooral een prachtig en geromantiseerd beeld geven van LA en de cops 'n robbers. En dan het einde... Dat zinnetje "I told you I'm never going back" gecombineerd met dit nr. gaf me toch wel even een brok in de keel.

Achteraf luisterend naar dat nr krijg ik weer de beelden van een verlaten LA by night. Michael Mann weet die sfeer toch wel heeeel goed over te brengen. Ook al in collateral.

De beste cops 'n robbers film voor mij

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Door jullie wil ik nu de hele Kuifje collectie kopen. :+
    Alle oude albums heb ik niet meer. :mad:

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha daar was ik ook al een tijdje mee bezig. Nis nog best lastig om al die albums te verzamelen. Zelfs in veel comicboeken winkels hebben ze ze niet meer.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er is een 75 jaar box die je wel kan marktplaatsen/ebayen en op sommige plekken nog verkocht wordt, maar die kost zo'n 100 euro. :mad:

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dat heb je er niet voor over als Kuifje fan? :cool:

13. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een goede plek waar 720 rips te vinden zijn van nederlandse films? vind ik moeilijk te vinden, zoals de eetclub, als ik ze al vind zijn het gewone dvd rips.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Teaser zou al te zien zijn bij het voorstuk van Deathly Hallows Part 2, geen idee of dat in NL ook is. Morgen checken, morgen naar HP. :cool:

Iemand toevallig Ironclad gezien? Setting interesseert me maar is volgens mij behoorlijk middelmatig. Fuck, maar gewoon binnenhalen. :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie hem steeds voorbij komen op Sceper. Maar durf het niet echt aan. :p

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je in godsnaam 720 Nederlandse films willen zien :+

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nah, anders stond ie sowieso allang al op YT. Ben wel echt benieuwd naar de teaser, zoveel kan het echt niet zijn, ze hebben net nog maar 3 maanden gefilmd..

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net poging gedaan om The Matrix Reloaded te kijken. Onlangs nog gelukt om The Matrix af te kijken, maar Reloaded is me niet gelukt. Die neppe shit en springtouw werk kan ik niet aanzien. Zo een hekel aan al dat gevlieg tijdens gevechten. Zelfs na een liter energy drink en koffie (krijg daar sowieso geen boost van, maar toch), kon ik me niet bij de film houden en zat ik steeds meer te surfen met de film op de achtergrond en uiteindelijk maar helemaal stop gezet. Niets voor mij die films met dat soort actie en vecht werk erin. Ook overdreven neppe scenes zoals met de motor van de truck laten me eerder lachen dan dat ik het vet moet vinden. Maar goed, heb nog de nodige andere flims te kijken, ipv eerders derde deel te gaan kijken.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Rio Bravo (1959) gezien. Wat een fucking bazenfilm. :cool: Het enige wat ontbreekt is Clint Eastwood. :+ Al met al een van de vettere westerns die ik de laatste tijd gezien heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina