[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand potje FIFA?
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet met dat aangepaste team van jou online spelen. Als je dat graag zou willen, dan raad ik je aan om Ultimate Team te gaan spelen. Dat is een online mode waarbij je je eigen team kan beheren d.m.v. spelers te kopen, matches en toernooiren te spelen - offline en online - om coins te winnen en met coins kun je van alles kopen: spelers (logisch natuurlijk), contracten, managers, coaches, voetballen, stadions, logo's en tenue's van clubs etc. etc.

    Het is de enige mode die ik nog in FIFA speel omdat het zo verslavend leuk is! Eén van de grootste onderdelen is de markt waarop je spelers koopt en verkoopt. Jammer genoeg is de markt de laatste weken raar qua prijzen etc., maar buiten dat is het gewoon heel leuk om te proberen om winst te maken en zo je eigen team te kopen!

    Hier op het forum is er ook een apart topic voor de Ultimate Team mode en die topics zijn populairder dan de reguliere FIFA topics, dus neem een kijkje zou ik zeggen! :p
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kan je met Ultimate Team dan ook gewoon wedstrijden spelen? Ik dacht juist dat elke wedstrijd gesimuleerd werd. :eek: Best tof namelijk als je dan zelf met je eigen team online kan spelen!
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo, wat speelt Santos lekker met Neymar erin:D! Hij is snel en behendig en die andere spits is echt balvast!
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee, je speelt alles zelf! Niks simulatie zoals bij Career Mode! ;)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Nou ja zeg... :mad: Kan misschien zo zijn, maar als je met Real Madrid speelt en volledig moet leunen op de kracht van CRonaldo heb je imo geen recht van spreken. :+ En dan vallen de goals ook nog eens allemaal na een overdreven rode kaart aan mijn kant. (edit: Oh nee, dat was weer een andere wedstrijd tegen Real.)

    Stomme kinders die Fifa spelen. :p Laat me nou gewoon op mijn gemak slecht zijn.

    edits: Waarom worden voor het online gedeelte niet gewoon alle teams gelijkwaardig gemaakt? O-) Ieder jaar zit er wel weer een team + speler die iedereen kiest. Ik zit verdorie al 8 jaar tegen dezelfde teams te spelen. Inter, Barca, Real, Manchester United. Saaai.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  7. Seh

    Seh Guest

    Ik speel regelmatig potjes tegen en met andere teams hoor, gewoon zelf een lager team kiezen. Werkt bij ongeveer de helft wel. :p
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij de meesten dus helaas niet. :+ (of is 3,5 ster niet laag genoeg?) Maar soms zijn er inderdaad wel nette spelers die dan ook een wat minder team nemen. Soms... Dat zijn dan vaak ook de leukste wedstrijden.

    Maar ik begin iig wel echt genoeg te krijgen van Real en CRonaldo (al had ik dat al voor Fifa. :p)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  9. Seh

    Seh Guest

    Ik kies dan gewoon Barca, dribbelen met Messi. _O_ Gewoon zonder trucjes er voor bij, dat zijn de leukste. :p
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien ook doen... Al heb ik dan wel het idee dat ik me verlaag naar hun niveau. :+ Het voelt altijd o zo goed aan als je CRonaldo in je broekzak hebt en 'gewoon' van Real wint. :cool:

    Maar even gelijk een andere irritatie melden (nu ik hier toch ben); het passing systeem. Soms heb ik het idee dat ik tegen dat systeem aan het spelen ben ipv tegen de tegenstander.
    Ik ben niet goed genoeg om het op volledig manual te zetten, maar de game maakt soms hele rare beslissingen. Tikkie breed zeg ik, de game denkt 'fuck that! Ik sla 2 stations over en pass richting een hele andere spelert!'
    Hoppa, tegenstander ertussen, bal kwijt. Of de bal komt aan maar mijn aanval is verpest. Of ik krijg een lullige tegengoal.
    [​IMG]

    Game vol frustraties soms... :+ Maar toch kom ik ieder jaar weer terug.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Dat heb je als inderdaad niet op manual speelt. Zou te makkelijk zijn als de CPU altijd de perfecte keuze zou maken, niet?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is toch juist de bedoeling dat de CPU je dan assisteert in het maken van de juiste pass?

    Niet dat hij af en toe eens besluit er een kut pass uit te gooien?
     
  13. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af, zijn de scheidsrechters geprogrammeerd dat ze altijd de goede beslissing maken of doen ze soms expres iets fout
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Is waar, maar blijkbaar vind de CPU dat op dat moment de beste oplossing.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan me helaas niet herinneren dat ik ze wel eens een echte fout heb zien maken.

    Zou wel leuk zijn als er heel af en toe onterecht gevlagd zou worden voor buitenspel of er een overtreding niet gezien zou worden :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat is het probleem. Het ís helemaal niet de beste oplossing. En de CPU moet assisteren; niet de controle overnemen.

    Het probleem is dus voor de duidelijkheid niet dat de CPU slecht is in de zin dat passes niet aankomen... dat het een kut pass is (kan gebeuren, geen probleem. Maakt het realistisch), maar het probleem is dat ik te vaak moet roepen dat hetgeen wat de CPU bedenkt totaal niet leek op wat ik wilde. Dat is een veel frustrerender probleem. De bal gaat gewoon een totaal verkeerde richting op en het wordt overdreven hard gepasst terwijl ik maar een heel licht/kort op de knop drukte.

    Licht drukje op de knop. Pookje naar rechtsonder waar een aantal verdedigers vrij stonden. Wat beslist de game? De bal keihard te passen naar de keeper die niet rechtsonder stond, maar helemaal rechts. (maar een klein voorbeeldje)
    Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
    Ik kreeg vanmiddag een totaal onterechte rode kaart! :+
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ik snap je punt, misschien is de detectie nog niet zo goed. Dat hij gewoon kijkt naar de mogelijkheden naar noord, oost, zuid en west. En niet naar de verschillende niveau's die je aan kunt geven met je stick. Dat zou goed kunnen. Want als die daar naar zou kijken, zou het meer naar manual neigen, of niet?
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat er eens in de zoveel tijd een enorme kutpass tussen zitten is een bug. Dat geldt tevens voor de passes die soms keihard over de hele worden gegeven terwijl je maar een kort tikje op de A of Y knop gaf. Dat is gewoon een bug, een waarvan ik hoop dat hij eruit is in Fifa 12. :x
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik hoop dat het er in blijft, als je elke keer goede passes geeft op assisted wat is dan nog de meerwaarde van manual?
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Gister samen met Eaglescream team play gedaan. Dat is echt het leukste wat ik tot nu toe online heb gedaan. Als er een aanval komt staan er zeker 7 spelers in de aanval, terwijl dat helemaal niet klopt. Heb me helemaal dood gelachen!!:lol:
     

Deel Deze Pagina