Ja klopt, maar is best lastig. vooral omdat ook iedereen bijna kan stunnen of ontzichtbaar kan worden. Moet denk ik gewoon meer oefenen maar meestal word ik ook geownd door 4 a 5 man omdat ik in battleground de healer aan het feare ben Maar 1 tegen 1 heb ik nog niet verloren... dat lukt me wel goed.. alleen in BG raggen ze mij bijna altijd als eerste.
gvd, vrijdag toch geen 85 denk ik vandaag kan ik niet spelen, donderdag avond update op mijn werk dus kan ik ook niet en vrijdag avond al om kwart voor 6 naar harry potter dus kenk ook niet spele sad me
Ja als caster is het vrij klote in een BG, vooral als Warlock zijnde. Die ganke ze meestal als eerste omdat ik iedereen aan het dotte ben en daarna te feare etc. Wel grappig is dat mensen me wel onderschatte loop ik lekker in AV op mijn gemak in mijn eentje naar de andere kant, komt er zo'n DK, staat die ff stil, en draaid die om om mij aan te valle Pulled die me gelijk met zijn death grip, ik gelijk teleporteren, dots erop, feare en hij is dood daarna ga ik er altijd op staan tering lijers think they can own me that easely editje: Iemand trouwens ervaring met warlock als echt pvp? zoek een goede built en weet niet echt wat beter is, destr of affl... Destruction heeft goede eigenschappe die handig zijn maar alliction ook..
Als je een return to azeroth mail krijgt, kan ik dan 7 dagen met een full account spelen? Wil even de nieuwe patch proberen, maar zoek het niet om meteen voor een maand te betalen als ik dadelijk weer maar 2 dagen ga spelen.
Ja, gewoon naar battle.net en je WoW game gaan, daar kan je het activeren. Zonder het risico te lopen de verkeerde mail te openen.
De mail die ik had bevatte alleen maar HTML code. Ik kom iig op deze link uit: http://eu-battle-7day-free.net/login.html?ref=https://www.blizzard.com/support/index.xml Is dat de juiste?
Ik zou gewoon naar battle.net gaan. Waar normaal je gametime staat, daar staat dan een tekstje met 7 days.
Firelands is best wel tof en die mount die je voor een paar achievements krijgt is ook erg vet. Duurt alleen een tijd en het word erger als je op een PvP realm zit, waar Dagger en ik het een paar pagina's terug al over hadden na een opmerking van Pim geloof ik. Het is alleen dat ik geen nogt heb op nog eens 150 klote emblems te verzamelen om een paar fucking gasten te recruteren.
Ik speel nu Normal (vroeger PvP). Toch lijkt het me wel iets om met een aantal mensen een lvl20char te maken. nogt = Fries?
Ik weet niet of het al gevraagd is maar, Ik speel die 7 dagen trial weer alleen zijn er geen andere online mensen te zien. Alleen computers Hoort dat of faal ik?
Als er meer mensen meedoen van xboxworld, doe ik ook wel mee Maken we ff een guild ofzo! Kunnen dan misschien nog wel eens iets plannen om te pvpen
ben 85 ik zat gisteren op 10% en heb er binnen 4 uur even 90% door heen gepropt van 84 tot 85 heb ik 4 en een half uur op gedaan. Viel me dus goed mee! Heb ook al 2 set items van season 10, shoulders en hands. Nu moet ik alleen nog respeccen, andere addons, glyphs en dan kan ik beginnen met goed te pvpe Total time played op mijn lock is nu: 4 days, 6 hours and 22 minutes. Dus ik ben er blij mee