Nja ik heb dan denk ik geen clan meer xD 1shot is inderdaad weg dat wist ik al. maar Puni, nick en luuk weet ik verder niks van. spreek ik eigenlijk niet buiten Xbox om zeg maar.
Puni wilt terug naar Reflex en oneshot zit gelloof ik in een DE team met engelsen maar zie hem nu met veel nlers spelen waar hij gb mee deed dus ik weet niet precies wat hij doet.
Je kunt het ook zien als, bij elke post die hier gepost word kicken wij het topic omhoog dus zien meer mensen DuwV zoekt members staan
heel eerlijk Maniac, site is beetje leip... als ik members wil zien moet ik weer 5 verschillende dingen aan klikken om tussen te kiezen, of leaders, moderators, members enz. Is dat niet makkelijk gewoon op 1 pagina te plompe? want volgensmij is dit een wordpress site of niet? en waarom kan ik een account aanmaken zonder dat er een forum is? gewoon tips hea geen kritiek maar ( als ik het goed heb dan ) zit in het Wordpress CMS heel veel opties kun je echt alles mee.
uhm, ik las net ff op je nieuwe site. maar je wilt dat iedere nieuwe member een eige topic aanmaakt om te joinen? dat is toch minder overzichtelijk als gewoon in 1 topic proppe?