Mijne wel, zijne staat geloof ik op moderate, maar als hij normaal wel online kan spelen, zou dat toch geen problemen hoeven geven, of wel?
Uit persoonlijke ervaring kan dat per game verschillen. Ik heb ook vrienden met NAT moderate/strict en in de meeste games is er geen probleem, maar er zijn een aantal games waarin ik hun niet kan joinen of horen. Van mijn BF vrienden heeft iedereen hem op open staan dus daar kan ik niks over zeggen.
Ben de laatste dagen voornamelijk bezig met squad deathmatch want met Rush en Conquest ben ik echt een beetje klaar, heb er gewoon geen fun meer in. SDM is gewoon knallen en teamwork, ook nice genoeg. Hoe dan ook, bepaalde dingen kloppen gewoon echt niet. Ik snipe nooit maar besloot zonet in de map Heavy Metal besloot ik dat wel eens te doen. Ik nam de eerste sniper rifle in de lijst en ik schoot iemand duidelijk echt raak...maar hij bleef gewoon vrolijk staan. Moet je met snipen persé headshots hebben voor 1-shot kills? Beetje jammer..want in het echt ben je wel 'bye bye' na zo'n schot met een sniper rifle lijkt me. En die shotguns, het slaat nergens op hoe iemand mij echt in één schot kan dood hebben met een shotty van behoorlijk ver af, ik megaveel kogels in die mafkees stoppen en ik val dood neer...sure!
zou lekker kut zijn he als je binnen one shot overal meteen dood gaat. Ga dan maar hardcore spelen daar is het wel zo, en daar zijn overal campende wookies. no fun, ook wel beetje bij normal mode, maar daar killen ze je tenminste niet oneshot.
haha dan heb je echt nooit gesniped he Ik vind het juist wel tof bij snipen om telkens op het hoofdje te richten. En als je dat te kut vind, is er nog altijd de semi-auto sniper voor je . Over die shotguns: Ook hier is het dat je wel een headshot moet schieten hoor, maar je kan idd van ver schieten. Neemt niet weg dat als je 1 keer flink mist je gewoon doodbent en dat is bij een assault rifle niet het geval.
Heb je gelijk in, het zou shit zijn als je dan in 1x dood bent, vooral als het bij jezelf gebeurd. Echter schoot ik ook een keer 2 maal op zijn buik en nog loopt ie vrolijk rond...kom op! Klopt, ik ben echt absoluut geen sniper, ben er ook echt slecht in. Maar ik moest het eigenlijk gewoon doen omdat echt iedereen liep te campen bovenop daken met hun sniper, dus besloot ik het ook maar te gaan doen. Het is niet voor mij weggelegd, misschien als ik echt zou oefenen maar nah, ik geef de voorkeur aan assault en engineer dan. Heb wel paar keer gehad dat ik assault was, ik pomp een ventje vol lood met een G3, echt allemaal raak en hij sterft gewoon niet..hij schiet 1 a 2x ...ik ben dood, yeah right...daar kan ik me echt kapot aan ergeren en het lijkt nu vaker dan eerst te gebeuren in BC2. Enneh... [yt]C5ZH7Y0EFT4[/yt] [yt]xjeBjdeWt-0[/yt] Zijn toch echt behoorlijke foutjes, en dit bedoel ik dus ook.
Heb ik ook regelmatig met de sniper. Ik weet dan na 1x schieten om verder te gaan omdat hij toch niet dood gaat. Overigens is dat meestal als ze dus mounted ergens op of in zitten.
hmm ik heb er nooit echt last van. en een hele clip schieten en geen kill? misschien tappen de volgende keer
G3 en om betweterig te doen kan je ook tappen met de sniper hoor alleen moet je dan wel de VSS in je handen hebben
Dacht dat je op mij reageerde In deze game heb ik gelukkig nooit problemen met automatisch wapens. Als is het probleem hier dat de hits niet geregistreerd worden. Tappen heeft dan denk ik ook geen zin. Ik heb ook het idee dat hitboxes soms ergens anders komen te zitten zodra iemand mounted is. Dan praat ik over de hitboxen voor het hoofd.
tsja misschien helpt het. Ik heb er namelijk ook geen last van en ook niet van de balans van de wapens hoop ook niet dat er veel aan veranderd wordt in battlefield 3
Hitboxes als iemand achter een mounted wapen zit zijn inderdaad soms fucked up. Maar wat je eigenlijk moet doen is een stuk boven z'n kop richten, dan krijg je wel altijd een headshot.
Moet je die vietnam multiplayer update downloaden om online te kunnen? Want volgens mij heb ik geen vietnam ofzo. Want had die update nog niet gedaan omdat ik dacht dat het niet nodig was...
Je kunt hem gewoon downloaden. Je koopt hem dan niet. Volgens mij zit er ook een update voor de normale game bij.
Volgens mij moet dat wel ja. Je bent natuurlijk niet verplicht om Vietnam te kopen, maar die update is er gewoon zodat Vietnam alvast geïnstalleerd is voor als je ooit nog van plan bent om Vietnam te kopen. In andere woorden: Vietnam is al geïnstalleerd, maar nog niet geactiveerd als je 'm niet hebt gekocht.
Haha oke nice, hij is bijna klaar met downloaden dus hoop dat ik hem gewoon weer kan spelen. Zag een update van 1.64 gb dus ik heb al niet veel geheugen en ook niet zoveel zin om lang te wachten, daarom downloade ik hem nooit en ik dacht dat het niet nodig was.