[XOne] Call of Duty: Black Ops [Zombies]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 29 jan 2011.

1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is gewoon komisch :lol:

Is dit het "Goede Tijden, Slechte Tijden" gedeelte/topic van XBW ofzo? :+

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Something like that:p
    Maar ik ben hier niet om ruzie te maken, maar ik erger me er gewoon aan dat hij 3/4x oprij zegt ik kom, of meld het als er iets beschikbaar is en ik kom, en hij komt gewoon niet opdagen:emo:

3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik :9

Een keertje kan voorkomen, maar het valt me op dat het nu al voor de zoveelste keer is, dan is het toch wel zo beleefd om even te zeggen dat je niet kunt komen. :)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

Leuk topic om af en toe even te kijken:b:

Het hypocriete van sommige, de felheid, de stiptheid, de passie en dat allemaal voor de felbegeerde achievements _O_

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Kel, scheer jij je aub weg, want dit soort posts voegen ook niks toe.
    En het heeft niks te maken met het feit dat ik de achievements wil, want ik weet dat je over mij praat, maar dat die persoon zich keer op keer niet zn beloftes na komt.
    :emo:

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je aangesproken voelt dan is dat jouw probleem, ga me in elk geval niet zeggen dat ik weg moet gaan uit dit forum vanachter je computertje:emo:

Ontopic: hoe is de nieuwe zombie map vergeleken met die van daarvoor? Ondanks dat Buffy daarin meespeelt vind ik hem eigenlijk maar klote. Misschien nog eens de tijd ervoor nemen enzo:)...

Grootste nadeel van Zombies vind ik nu eigenlijk dat er zoveel quitters zijn als je het online speelt met onbekende, mensen die na een paar waves als opgeven. In Gears 3 wordt het gelukkig goed opgelost door dat andere spelers dan de plek kunnen innemen.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet ook gewoon genoeg mensen in je friendlist hebben om mee te spelen ;)
    en vergeleken met de vorige map: dit is een mooie jungle vs klote sneeuw, cqb vs open ruimtes, aapjes,napalm en windzombies vs george de klojo en big ass easter egg vs leuke easter egg.
    oftewel had je beter deze dan de vorige kunnen kopen :+ heb er nog steeds spijt van dat ik die klote map heb gekocht, hij was het echt totaal niet waard.

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Duwv, jij zegt zelf voor 8 uur. Luukiee09 zei 3 minuten over 8 dat je mee kon doen. Dan is het toch een hele kleine moeite om nog even over 8 te kijken of je nog mee kan doen, er kan altijd nog iemand weg moeten ofzo.

Edit: @Madd Monkey NL, of je hebt gewoon moeite deze map goed te spelen. Want bij COTD had je veel makkelijkere campplekken, kon je goed rondjes rennen en had je veel vluchtroutes. Hier heb je dat gewoon niet. Dat kan aan jou smaak liggen of jou speelstijl.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die zombie map toen 1-2 keer gedaan en daarna nooit meer. De andere maps niet eens 1 keer gecheckt. Wellicht dat ik Anhilation nog een keer haal voor 800 msp oid. Nu geen behoefte om er 1200 voor neer te leggen:)

10. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging tv kijken, en ik zag niks om 20:00. Dan is het niet 5 minuten langer blijven, dan is het klik weg.

Ik erger me er aan als mensen niet kunnen lezen. Vooral als je het al in groep 3 leert en het dan op deze leeftijd nog niet kunnen. :F:

Tegenwoordig kunnen kleine kinderen alleen nog maar stoer doen achter hun computertje, but face to face..

Ben blij dat jij het zelfde erover denkt :)

Trouwens, waar woon je in Hoofddorp?

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dus als je iets verkeerd leest kan je gelijk niet lezen.

Oké, het valt me op dat jij steeds opnieuw iemand quote, misschien doe je dit omdat je meer berichten wilt. Of kan je misschien zelf gewoon niet lezen, er staat toch duidelijk een knopje met Q+ bij elke comment. En anders kan je je eigen comment editten.

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat dus :)

OT: Zijn er nog mensen die de "oorspronkelijke" zombie maps willen doen? Moet namelijk nog een aantal achievements :)

13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja is goed, voeg me maar toe.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil je best helpen, maar bedoel je dan five en kino, of in world at war?

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Stelletje wijven hiero :D voeg elkaar toch gewoon allemaal toe. ben om 8 uur on line en inv 3 mensen? komen ze niet inv je 3 andere? of invite er 10 ofzo, eerste 3 hebben geluk? zomfgkittehwithalaserpewpew

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    De zombie maps van Black Ops gewoon ja :)

17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Lees eerst de comments hiervoor, dan begrijp je het misschien in plaats van een beetje grappig te lopen doen. Als je 3 keer iets afspreekt en kom die ander niet mag daar best over geklaagd worden.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    meh ik kan hem ook gewoon verschrikkelijk vinden :+ zullen vast mensen zijn die het wel leuk vinden maar om te beginnen haat ik die storm alleen al waardoor je geen fuck ziet. Het is meer de de look en die george die het helemaal voor mij verpesten.

Wat ik trouwens ook niet snap is dat nu ook in de nieuwe zombie map die zombies uit het plafond spawnen :mad: niets zo irritant om door zo'n gang heen te moeten rennen en dat er dan zo'n baviaan in je nek hangt

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    + dat er niet 10 mensen zijn om te inviten, ik weet de eerste keer nog wel in de middag dat er gewoon niemand was om verder het mee te proberen.

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    :lol::lol: dat is in COTD weer vervelend, dat je niet verder kan lopen omdat er een zombie voor je ligt

edit knop FTW:+

Deel Deze Pagina