1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedzo Han :p
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :b: Je zou niet meer drinken tot de lantaarnpalen aangaan toch?
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Qua AI zit het dit jaar wel snor, zeker de runs en de defense.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe weet je dat?
    Is het filmpje al online?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    facebook
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben wel onder de indruk aan het raken. Vind dat er goede verbeteringen zichtbaar zijn.

    pros
    -AI lijkt sterk verbeterd. Looplijnen zien er goed en logisch uit
    -Off the ball _O__O__O_ En dan met name de doeltrappen
    -Linies lekker dicht op elkaar zodat verdedigen mogelijk wordt.
    -Overnemen van spelers (dekking)
    -Overlapping runs zien er goed uit

    cons
    - Bij "dummy runs" moet die man wel adequater worden opgevangen. Nou hobbelt er weer een speler achteraan op afstand zonder in te grijpen. (situatie 1)
    - Situatie 2 trekt 1 aanvaller 2 verdedigers naar de hoek. Dat kan natuurlijk niet.
    - Keepers (:'-()
    - Animaties (geen rekening mee gehouden dat dit beter zou worden maar toch)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Niemand post ook ff een link :9
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    3 posts boven je 8)

    [yt]rMueBETMRPE[/yt]
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Keepers schijnen in de nieuwe builds wel verbeterd te zijn, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit :mad:
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Konami komt met dit filmpje als meest actuele filmpje naar buiten. Ik reageer dan ook op wat ik zie :) En in dit filmpje lijken die keepers niet best.
    Daarnaast kan het voor alle pros die ik heb aangeven ook zo zijn dat ze uit de latere builds zijn gehaald 8)

    Met zo'n filmpje moet je voor- en nadelen tegen elkaar afzetten :)
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, hoop gewoon vurig dat de keepers verbeterd zijn, al zitten een aantal schoten perfect in de hoek en die zijn dus 9 van de 10 onhoudbaar.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij die beurs waar de game speelbaar is (augustus?) daar zullen de keepers een goede indruk geven :) Daar is dit filmpje ook niet voor. Ik hoop uiteraard ook vurig dat ze verbeterd zijn!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, je kan zeggen wat je wilt, hoor, maar ik vind het FANTASTISCH! _O_
    Kan je wel wat gaan zeggen over de keeper of over de verdediger die zich te makkelijk uit het centrum laat weglokken, maar dan vergeet je dat deze filmpjes alleen als doel hebben om de AI te laten zien.
    Als je iets wilt uitleggen, dan geef je een voorbeeld wat er gebeurt als de tegenstander het niet goed doet.
    Later in de volgende filmpjes zie je dat de verdediging juist veel beter in de zone staat ( Kijk op het filmpje bij 4.10 uur ), dus de verdediging is best goed.
    Het punt was uit te leggen hoe de diagonale run werkt en dat deden ze met dit simpele voorbeeld.

    Hoe dan ook, wat de anderen ook zeggen, maar ik ben overtuigd van de sterke verbetering en de nieuw werkende AI! \o/
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet al die verschillende loopacties van de A.I., maar ik vrees dat je dan wel de controle over je team kwijt gaat raken als de A.I. zijn eigen gangetje gaat. Of heb je er nog wel een bepaalde mate van controle over? Ach, het is al heel wat dat ze eens een keertje diep gaan over de flanken.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Natuurlijk heb je er controle over. PES staat juist bekend om de grote hoeveelheid strategische en tactische instellingen. Dan hèbben ze eindelijk een AI die doet wat iedereen al jaren wil ( het opkomen van spelers bijvoorbeeld ) en dan gaan ze die instellingen er toch niet uithalen? Dat zou onlogisch zijn.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Thanks voor het filmpje. Even snel onder werk kijken tussen de Tour door.






    :emo:
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben nog niet helemaal overtuigd. De AI op aanvallend gebied ziet er heel goed uit. Maar in verdedigend opzicht vind ik dat dus niet. Nu kan je niet zien hoe de strategie is ingesteld, dus het blijft moeilijk te bepalen. Daarbij vind ik dat het allerbelangrijkste niet zichtbaar is in een filmpje (over het algemeen genomen, dus niet specifiek dit filmpje)……. Het wisselen van speler…. Daar kan dat filmpje ook niets aan doen, maar daar vind ik toch dat de verdedigende AI veel steekjes laat vallen.

    De keepers… tja, dat ziet er weer niet best uit. Vroege build of wat dan ook, het maakt niet uit. Dit is wat we zien, dit is wat we beoordelen. Ook ben ik de animaties toch wel een beetje zat, ik zag niet echt een verbetering t.o.v. PES 2011. Daaruit trek ik toch de conclusie dat Konami vindt dat ze vorig jaar al genoeg hun best hebben gedaan m.b.t. de animaties. Dat is jammer, want op dat punt valt nog veel te winnen voor onze vrienden uit Japan.

    Ik heb er zeker zin in, maar ik ben nog wel wat sceptisch. Ik ben benieuwd hoe het speelt allemaal.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De animaties zijn mij ook een doorn in het oog, maar dat heb ik allang opgegeven. Dat ziet er echt al 4 jaar hetzelfde uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina