[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    378 is niet het hoogste, je hebt ook nog Elite gear. 391 en die zijn wel echt moeilijk te halen:p

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    *wacht nog op een reactie van Pim op deze post:+*

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    because?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik er van overtuigd ben dat hij het niet met je eens is. ;)

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoezo dat dan? 391 is toch van conquest te halen... en 378/371 van honors?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zou best kunnen, weet ik niet, maar doelde meer op het idee dat Pim het denk ik niet moeilijk vind om een paar van die items te halen denk ik. Waar je het zelf eerder ook al een beetje over had. 391 haal ik zeker weten zelf nooit een item van. 378 misschien nog, maar dan ook met de nodige moeite. Ben al blij met mijn gemiddelde van 358 nu.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nou van 391 is klote, althans voor een regelmatige gamer als ik zeg maar dus niet als je heelde dag door gamed. Conquest is al lastig te halen, en voor die wapens moet je dit seizoen zelfs eerst 12500 punten halen. Honors zijn makkelijker want het ligt ook veel aan je team :) als hun winnen, win jij ook. zo kun je oefenen. en daarna arena =) heb al arena team met een Druid:p irl friend van mij

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    378 is raid-gear he.. Ik denk niet dat ie zich zo blij voelt met vicious gear(371).:+

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nu ook 2 371 items en ik ben er blij mee hoor :p is beste season 10 pvp die je kan krijgen op de elite naar... dusja, ik ga me eerst fully gearen met die gear.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    natuurlijk is het leuke gear, maar 391 pvp gear is makkelijker te krijgen dan 378 gear als je een arena-team hebt.

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als je wint wel:p

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Bedoel je zoiets als een level 20 twink?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    lvl19.

Iemand had het hier laatst over. Op US account dat je max lvl20 kunt worden en dan met wat bekenden BGs doen. Je hebt maar een cap van 10g helaas.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ja dat was ik. 8) Ik dacht dat je er een paar dagen geleden nog niet zo positief over was? En wat bedoel je met level 19? Dan kun je beter een normaal account twinken. Als je nog wilt beginnen zou ik op Aerie Peak US gaan. Daar zitten de meeste level 20 twinks, maar het maakt eigenlijk niet veel uit aangezien het toch crossrealm BG's zijn. Ook zou ik een Horde character aanmaken aangezien het zwaar unbalanced is en er wat moet veranderen als we nog lang in deze bracket willen spelen. Classes die wel goed zijn: Hunter (8)), Rogue, disc Priest, resto Shaman en feral Druid. Er gaat best wel veel tijd inzitten als je echt alles op het maximale wilt halen.
    Hier een voorbeeld van een level 20 twink. Mijn arcane Mage. :cool: Wel nog niet af, though.

E: Eigenlijk vind ik er al niet veel meer aan. Alliance heeft namelijk de beste spelers: allemaal Hunters met veel heirlooms en andere blues (die beter zijn van Alliance quests). Dus het is onmogelijk om zelf heirlooms te halen want Horde verliest alles. Ik zit nu al een tijd vast op 1400 Honor Points.

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had idd gemixte gevoelens erover aangezien ik dacht dat het gewoon hetzelfde was als de normale servers. Heb me er een klein beetje in verdiept.

Met 19 doelde ik op de 11-19 bracket. Ik dacht dat als je lvl20 was in een andere bracket zou komen. Maar dacht dus dat je op een normale server zou komen.

Waarom dan geen Alliance spelen?

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo ben je trouwens Arcane, Frost lijkt me toch stukken beter met je snares etc.

17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens lvl 84 geworden met me druid, nu het laatste level nog 8) Ben er voorlopig ff meegekapt want me rested was bijna op en kan waarschijnlijk toch pas spelen na het weekend!

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nog een paar vragen Nukem:

-Waarom op een US server?
    -Iedereen op die server is max 20?
    -Gametime is ongelimiteerd?
    -Staan er nog ergens class guides?

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben trouwens van Frost naar Arcane gegaan omdat de tegenstanders in de BG's meestal Hunters zijn. Met Arcane kan ik die toch beter damagen dan met Frost. ;) Misschien dat je ook gewoon op de EU realms kan blijven aangezien het daar ook behoorlijk actief is. Als je dan op je normale account speelt heb je ook meteen heirlooms. Dit ben ik nu aan het doen met een Alliance Rogue. :)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe bedoel je met je normale account? Gewoon met je account waarvoor je betaald? Dat is nu precies wat ik niet wil ;)

En als je 20 bent kom je toch in de bracket van 20-29? Of zie ik dat verkeerd?

Deel Deze Pagina