Dat is raar... sinds de update speel ik alleen nog Big Team multiplayer; 8 vs 8 human players dus; en heb ik echt wel geen last meer van lag Vandaag of morgen komt trouwens de Battle for the Ark stats site online \o/
Weird, op normal vlieg ik er doorheen maar op hard lopen ze zwaar te cheaten, krijg meteen een shotgun voor m'n hoofd wanneer ik ze flank, normaal zou iemand me dan nooit zien aankomen. Meh, deze ga ik niet op z'n moeilijkst uitspelen, AI doet ook geen ene moer meer opeens. Lekker dan.
Deze moet ik ook maar weer 's oppakken. Ik hoop dat het qua lag nu beter is, want toen ik deze game speelde op de release was het echt een drama. Soms stond ik gewoon vast van de lag. Het enige voordeel van deze game vond ik toen dat ik zo 1000G had.
voor de eerste die em redeemed: Fallout DLC pre-order code: RHDT9-HCK93-KW4MF-PXVPH-VQGGZ Maar spelen mensen deze nog uberhaupt? xD
Als niemand het wil, dan neem ik het wel. Bedankt! Outfits en wapens van Fallout... grappig. Mijn creatie voor nu:
Ik zag het bericht pas om 01:00 en dacht van, oh zal vast wel genomen zijn , blijkbaar had ik dus gewoon de kans
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de game weinig gespeeld heb nadat ik alle achievements behaald heb. Ik ben wel toe aan de DLC eind deze maand.
Fck vandaag even op hard de campaign solo begonnen, maar dat is echt onmogelijk met zo'n mongole AI, die gasten die werken echt helemaal niet mee. Ga voortaan maar Versus spelen, trek die bots echt niet. Medics die je straal voorbij lopen, nooit een objective pakken, niemand neerschieten...
Behoorlijk. Je hoeft er in ieder geval niet al te veel moeite voor te doen, wellicht dat je voor één of twee wat hulp nodig hebt. De AI is inderdaad erg kut, je kunt beter online spelen. Zeker als je goed samenwerkt met je team is het een erg leuke game. Waarom kun je eigenlijk je bots geen orders geven? Dat kon in UT99 al. Ze rennen overal rond, behalve naar het daadwerkelijke objective waar je ze nodig hebt. En vooral als je iets gehacked moet hebben doet de AI alles behalve het objective hacken. Vreselijk irritant, ik heb dan ook meerdere malen zitten schelden op die AI.
Vanmiddag even paar potjes Versus gespeeld met andere spelers ipv alleen maar bots en wat een opluchting Speelt dan wel lekker, maar zodra je alleen bots hebt is het echt een ramp. Dus gewoon Versus of co-op spelen
is er al wat meer bekend over die dlc? ik kijk elke dag om te kijken of ie er al is. zal niet de eerste keer zijn dat er iets gratis aan mijn neus voorbij gaat. ik ga het wel weer spelen als er wat meer mappen zijn.
Deze maand komt het zeggen ze, Het is echt jammer dat er zo weinig mensen online zijn, sinds dat ik het spel dinsdag heb maar heel erg weinig matches met echte mensen