En als er dan nog iemand er één over heeft zou ik er ook graag één willen ontvangen, Dan kan ik mooi voordelig de officiele hoes voor de Asus Transformer bestellen.
Ik heb ook niet gezegd dat ie bij All4games het goedkoopste was van alle shops, maar alleen maar van de Nederlandse shops (niet letterlijk gezegd, maar je snapt wat ik bedoel).
weet iemand dat? op markt plaats iets kopen maar het komt niet aan of misschien heeft de verkoper het niet verstuurd. geen mogelijkheid om geld terug te krijgen zeker?
Nope, zover ik weet niet. Ik was toen een keer opgelicht via mp en ben toen naar de bank gegaan. Ze konden helaas de betaling niet meer terugdraaien Of je moet al met Paypal hebben betaald. Dan valt er volgens mij nog wat te regelen.
Hoeveel dagen is het geleden? Houd rekening met een paar dagen; -betaling moet aankomen -aanbieder moet het pakje op de post doen -post doet er 1 of 2 dagen over Dat kunnen dus al drie dagen zijn, of zelfs langer als de verkoper het postkantoor niet kan halen ivm werk.
eergisteren zei verkoper dat het op de post was. maar wat me doet twijfelen.. toen ik had betaald kreeg ik email dat de gebruiker geblokkeerd was wegens teveel klachten.. dus als ik het vandaag niet krijg (ik heb hoop ivm die regenval gisteren) heb ik gewoon pech en geen mp voor mij dan meer
Het in mijn ogen onbetrouwbare SelectMail heeft vandaag dan toch mijn laatste bestelling van Zavvi.com bezorgt, Nadat deze voor de tweede keer was opgestuurd door Zavvi. Toch mooi dat deze tweede zending niet is 'kwijtgeraakt'.
Mja, marktplaats is gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Je hebt geen mogelijkheid om je geld terug te krijgen. Wel zou het alsnog aan kunnen komen (hoewel als de verkoper bekend staat als oplichter..?) Ik had namelijk ook een keer iets verstuurd, maar volgens diegene kwam het pas 5 dagen later aan. Was gewoon met TNT post, zullen ze wel even kwijtgeraakt zijn ofzo. Intussen kreeg ik al boze mailtjes waar het pakje bleef.. Opzich wel begrijpelijk, maar niet leuk dus, ook voor mij niet.
Belangrijkste is dat je niet alleen het rekeningnummer hebt van de verkoper, maar ook z'n adresgegevens. Dat moet je altijd vragen.
als ik iets verkoop op marktplaats (wat ik zelden doe vanwege de zeikerd en de oplichters) dan verstuurd ik het ook altijd verzekerd en stuur ik ze een foto van het track en trace nummer. Om het gezeik maar te voorkomen
verzekerd sturen kost toch ook weer een smak geld? Doe ik nooit, sowieso omdat als ik op marktplaats zit, ik eigenlijk nooit voor grote bedragen handel, bijna altijd onder de 20 euro, dan wordt het totaalbedrag veel te hoog.