Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    En als er dan nog iemand er één over heeft zou ik er ook graag één willen ontvangen,
    Dan kan ik mooi voordelig de officiele hoes voor de Asus Transformer bestellen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zie je wel Pepzi, er is niks mis met Wehkamp! :+

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ze haten me gewoon :'-(

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    weet iemand dat? op markt plaats iets kopen maar het komt niet aan of misschien heeft de verkoper het niet verstuurd. geen mogelijkheid om geld terug te krijgen zeker?

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nope, zover ik weet niet. Ik was toen een keer opgelicht via mp en ben toen naar de bank gegaan. Ze konden helaas de betaling niet meer terugdraaien :mad:
    Of je moet al met Paypal hebben betaald. Dan valt er volgens mij nog wat te regelen.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    neuh, das ook gelijk de laatste x dus via mp. koop altijd via ebay of hier of webshops :mad:

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik google de mensen meestal eerst even als ik denken koop via mp die opgestuurd moeten worden 8)

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    misschien kan het morgen nog komen, vandaag heavy rain dus misschien dacht postbode vandaag niet

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Marktplaats sucks

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoeveel dagen is het geleden?
    Houd rekening met een paar dagen;
    -betaling moet aankomen
    -aanbieder moet het pakje op de post doen
    -post doet er 1 of 2 dagen over

Dat kunnen dus al drie dagen zijn, of zelfs langer als de verkoper het postkantoor niet kan halen ivm werk.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    eergisteren zei verkoper dat het op de post was. maar wat me doet twijfelen.. toen ik had betaald kreeg ik email dat de gebruiker geblokkeerd was wegens teveel klachten.. :mad:
    dus als ik het vandaag niet krijg (ik heb hoop ivm die regenval gisteren) heb ik gewoon pech en geen mp voor mij dan meer

Laatst bewerkt: 15 jul 2011
  13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat je echt bent opgelicht... Ben je dan veel geld kwijt? Of gaat het om een klein bedrag? :eek:

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het in mijn ogen onbetrouwbare SelectMail heeft vandaag dan toch mijn laatste bestelling van Zavvi.com bezorgt, Nadat deze voor de tweede keer was opgestuurd door Zavvi.
    Toch mooi dat deze tweede zending niet is 'kwijtgeraakt'.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    30eu.. wel jammer. maar lig niet wakker van het bedrag, meer om t feit dat mensen nog zo zijn op mp

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, marktplaats is gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Je hebt geen mogelijkheid om je geld terug te krijgen.

Wel zou het alsnog aan kunnen komen (hoewel als de verkoper bekend staat als oplichter..?) Ik had namelijk ook een keer iets verstuurd, maar volgens diegene kwam het pas 5 dagen later aan. Was gewoon met TNT post, zullen ze wel even kwijtgeraakt zijn ofzo. Intussen kreeg ik al boze mailtjes waar het pakje bleef.. Opzich wel begrijpelijk, maar niet leuk dus, ook voor mij niet.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Belangrijkste is dat je niet alleen het rekeningnummer hebt van de verkoper, maar ook z'n adresgegevens. Dat moet je altijd vragen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als ik iets verkoop op marktplaats (wat ik zelden doe vanwege de zeikerd en de oplichters) dan verstuurd ik het ook altijd verzekerd en stuur ik ze een foto van het track en trace nummer.

Om het gezeik maar te voorkomen

19. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik iets koop vraag ik sowieso gegevens & meestal google ik ze. Of kijk effe op facebook :+.

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verzekerd sturen kost toch ook weer een smak geld? Doe ik nooit, sowieso omdat als ik op marktplaats zit, ik eigenlijk nooit voor grote bedragen handel, bijna altijd onder de 20 euro, dan wordt het totaalbedrag veel te hoog.

Deel Deze Pagina