Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40

    Jouw USB-stick mag niet een te lage lees- en schrijfsnelheid hebben. Anders krijg je deze melding.

    Helaas is het niet zo handig dat Microsoft niet vermeldt hoe hoog die snelheid dan moet zijn. :{ De wat duurdere USB-sticks voldoen vaak wel. Verwacht niet dat een usb-stickje die je voor een tientje haalt bij de kruidvat zal werken.
     
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan heb ik dus inderdaad een wat duurdere nodig. Ik neig eerlijk gezegd nu eerder naar een Slim. Heb ik dat gekloot met zo'n usb-stick ook niet. Heerlijk 250 GB harde schijf ruimte. Nooit meer eerst iets hoeven te verwijderen:9
    Al heb ik daar toch nog wel wat vragen over. Hopelijk zijn er mensen die deze kunnen beantwoorden.

    - Door een snoer van de Xbox zelf, wordt de HDMI-poort afgeschermd. Dit komt omdat er een lipje aan de AV-kabel zit, waardoor de HDMI-poort dus wordt afgeschermd. Dit zou betekenen dat je het rode en witte draadje voor het geluid niet meer kwijt kan. Zelf ben ik niet zo technisch, maar ik weet wel dat ik geen HDMI gebruik. Dan heb ik er dus helemaal geen last van? Dat rode en witte draadje doe ik in mijn Logitech Z4 boxen, namelijk in de volumeregelaar die op mijn bureau staat.
    - Ik heb een filmpje gezien, dat het erg lastig wordt om alle snoeren in de Slim te krijgen, aangezien alles erg dicht op elkaar zit en je vaak te maken hebt met zeer dikke snoeren? Klopt dit dat dat erg klooten wordt?
    - Heeft iemand toevallig een aanbieding gezien van een 250 GB Xbox 360 slim mét één extra controller?

    Hier het filmpje over vraag 1. Voor de liefhebber; kijken vanaf 8.27 min:

    http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-xbox-360-slim/
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  3. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom mijn xbox mijn iPod touch niet herkent?
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Want een USB stick is geen flash memory? :+
     
  6. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn probleem:
    Ik heb vandaag voor het eerst een dvd bekeken op mijn x360. Maar wanneer ik hem opstart kreeg ik geluid maar geen beeld, het is gewoon een zwart scherm. Wanneer ik dan mijn tv even op een ander kanaal had gezet.[Spoiler1]Weet niet precies hoe dit noemt: veranderen van vb ext6 naar ext5. Dan weer omgekeerd[/Spoiler1]Daardoor ging hij wel weer. En kwam er een melding op, maar weet niet meer precies wat het was :mad:.
    Hopelijk verstaan jullie het, & weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
     
  7. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een leuke aanbieding kent met de 250gb Xbox 360 slim ?
    Mijn Xbox heeft zonet mijn Forza 3 dvd gesloopt :mad:
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet gewoon een aantal winkels binnen lopen en kijken welke packs ze nog hebben liggen.
    De meeste kans voor een leuke aanbieding maak je bij Bartsmit of Intertoys.
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om microsoft points in Amerika te kopen en deze dan te verzilveren op mijn Xbox 360 in Nederland? Achterop staat volgens mij iets als dat de code alleen kan worden verzilverd in het land waar de aankoop heeft plaatsgevonden, maar ik heb wel een Amerikaans account volgens mij.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Als je zeker weet dat je echt een Amerikaans account hebt... Dan wel ja.
    Als je gewoon een Europees account hebt niet.
     
  11. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik dan nog even controleren of ik een Amerikaans account heb?
    Ik kan nu (uiteraard) niet op mijn Xbox kijken, als het daar al te zien is.
     
  12. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet wss een nieuwe xbox 360 kopen, want bij de oude is de hdmi uitgang kapot door onweer. Ik heb nu nog een oude 20gb harddisk op deze xbox gezet, maar hij zit bijna vol, kan ik mn gegevens naar de hardisk van mn nieuwe xbox360 kopieren?

    En ik las ergens dat de Xbox slim sneller is en een betere internetverbinding heeft ofzo, betekent dat dan ook dat je beter presteert in onlinegames?
     
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de gegevens van je oude hardeschijf wel naar een nieuwe kopiëren. Dit kan d.m.v. een apparaatje. Deze kun je online of misschien ook wel in de winkel kopen.
    Als je normaliter een zeer slechte internetverbinding hebt en nu opeens niet meer, dan zul je met COD misschien beter presteren. Maar het ligt het meeste aan je internetverbinding. Deze wordt niet opeens sneller als je wired internet gebruikt.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat voor apparaatje is dat dan? Ik las ook iets over een gratis kabel die je bij Microsoft zou kunnen bestellen?

    Ik heb nu KPN Glasvezel (nat altijd strict, erg fijn :mad:) en ga straks naar UPC internet, op zich snel genoeg, en het is wired, maar ik bedoelde meer de xbox zelf, ik las ergens dat de xbox slim sneller zou zijn en vroeg me af of je daardoor ook beter presteert in online games?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Microsoft geeft helemaal niets meer gratis weg !
    Voor de transfer-kabel of migratie-kabel vragen ze € 17,50
    Ik heb de mijne 2de hands gekocht bij de game-boer voor € 9,50

    [​IMG]

    Als je de Xbox360S gaat aansluiten via utp (wired) dan zal je geen verschil merken met de oude xbox360.
    De Xbox360S heeft een ingebouwde N draadloze netwerkkaart is deze doet zijn werkt beter dan de losse G en N adapters voor de oude Xbox360.

    Een NAT strikt wordt niet door de Xbox360 veroorzaakt maar door de bagger modem/router die je van KPN hebt gekregen.
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je door de Xbox zelf beter gaat presteren. Hij is niet sneller dan zijn voorganger. Alleen het internet zou wat kunnen schelen, maar als jij zegt dat je glasvezel hebt, is dat ook niet het geval.
    Ik doelde overigens op dit apparaatje: http://m.bol.com/Default.asp?xf=100...RODUCTID=80B14AFA-0E38-479D-AE9B-4C66A07323E3
    Dezelfde als afbeelding hierboven volgens mij.

    Weet iemand of ik de NTC versie van COD MW 1 uit Amerika op mijn Pal Xbox
    360 kan afspelen?
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2011
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat weet ik, daarom staat het ook achter KPN Glasvezel ;)

    Ik zal eens bij de gameshops kijken hier, die zullen dan vast wel zo'n kabeltje hebben, wordt het wel meteen weer een duurder verhaal, want wil ook meteen de razr onza controller hebben en weet ook nog niet zeker welke uitvoering van de console ik ga halen.

    Geen verschil in prestaties dus, vond het ook al een vreemd verhaal ;)

    @Diablo: Je link doet t niet bij mij ;)
     
  19. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even bij bol.com kijken. Daar verkopen ze sowieso zo'n kabel om je savegames over te zetten.
    Weet jij dan of ik MW 1 uit Amerika (NTC) op mijn Pal Xbox 360 kan spelen?
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, sorry, dat zou ik echt niet durven zeggen. Bedankt voor de tip ;)
     

Deel Deze Pagina