[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ja ik vind het ook vreemd. Is trouwens een paar maanden geleden met een nieuwe patch ingevoerd en toen dacht iedereen dat het dus eindelijk mogelijk was om heirlooms naar andere realms te versturen. Dat werd dus ontkend in een bluepost op de forums van Blizzard.

De classes die je opnoemt zijn eigenlijk allemaal niet erg goed op level 19 (behalve Hunters). Het hangt natuurlijk ook af van je rol in de BG's. Wil je de vlag pakken kan je het beste een Feral Druid rollen, wil je healen dan moet je een Disc Priest of Holy Paladin pakken en als DPS gewoon een standaard Hunter of Rogue. ;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond het idd in de patchnotes. Vreemd dat het (nog) niet kan aangezien daarin letterlijk staat dat je naar een andere account kunt sturen. Naar een andere server sturen kan dus ook niet?

Doel is denk ik puur DPS. Melee dps is niet echt mijn ding vandaar dat al mijn voorkeuren ook ranged DPS waren. Ga ik denk ik toch voor Hunter. Sowieso ken ik die class het beste.

Iemand anders die ook interesse heeft om een 19 twink te maken?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik wel. maar heb verder niet gevolgd waar / hoe je dat wilt doen. want ik heb wel gewoon een betaald account ook. ik roll dan waarschijnlijk een rogue.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil het ook gewoon met mijn normale account doen.

lees anders even wat op twinkinfo.com

Nog andere gegadigden?

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Misschien doe ik wel mee. Welke server gaan jullie spelen? Draenor EU is volgens mij wel actief qua level 19 twinking. :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nog geen idee welke server? Horde of Alliance?

Kun je ook niet BoA items naar een andere server sturen? Dat is toch dezelfde account? Of kan het alleen naar je chars op een server of het nu horde of alliance is.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Alleen op eigen server. ;)
    Dit ivm de namen van de chars o.a. neem ik aan.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toch raar.

Eerst was het "Bound to Account" dus dan zou het alle servers moeten zijn. Daarna werd het "Bound to battle.net Account" maar er is totaal niks veranderd...

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb het zelf al eens geprobeerd toen ik een poging waagde op een PvP server. Geen succes, kreeg iedere keer de melding dat het daar niet naartoe verzonden kon worden.

Als je het mij vraagt geef ik je gelijk. Het is ook dom. Vind het bijvoorbeeld ook zonde dat je geen Gold kan sturen naar je chars op je eigen account, maar dan tussen de factions in. Als dat zo was geweest had ik misschien nog wel een Horde char gerolled.

Ik doe al mijn goldzaken namelijk via mijn main en stuur geregeld gold naar een alt.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt altijd een item op bv de Tanaris AH zetten en die dan kopen.

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is niet cross-realm. Die is alleen cross-faction, maar je kunt gewoon BoA items op dezelfde server cross-faction versturen.

Bovendien kun je BoA items niet op de AH zetten.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dat is jammer. Zeker omdat ik al een paar BoA items heb...

Is er ergens een site waar ik kan zien wat de stats van een BoA item zijn bij welk lvl?

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je meerdere accounts hebt onder battle.net, kan je dus BOA's wisselen tussen je verschillende accounts! Niet tussen servers!

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verschillende accounts met chars op dezelfde server bedoel je dan?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Precies. ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm misschien dat ik dan op mijn eigen server een twink maak.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Lijkt me ook wel beter, maar waarom zou je niet gewoon een Twink maken zonder BOA items?

Ik weet eerlijk gezegd niet veel over twinks, behalve dat ze me hebben verteld dat het gewoon gold farming chars zijn, maar kan het totaal mis hebben.

Zoniet, dan mag je me wel vertellen wat het wel zijn en wil ik ook best een char bij jullie op de realm aanmaken.

Wat betreft goldfarming chars kan ik me wel redelijk redden. Alleen sinds Cata wel veel verlies gemaakt.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee zijn zeker geen goldfarming slots. Zijn gewoon chars waarvan je xp still zet op een bepaald lvl en dan probeert de BiS gear te halen.

Je gaat daarmee BG's en probeert anderen te one-shotten. Rogues kunnen bijna niet dood met de juiste gear zelfs niet als je door 4 man geganked wordt.

Eigenlijk is het best wel noob was als dps oneshot je de meeste spelers ;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Geloof me maar dat ik dat als Paladin met tankspec al deed. Jezus wat lopen er soms gasten rond. 8)

Ook op latere levels scoorde ik soms vaak genoeg meer DPS als tank op een boss.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Huh? Ik heb het over PvP. 99% van wat de twinks doen is PvP.

Deel Deze Pagina