http://majornelson.com/2011/06/28/coming-soon-to-the-xbox-live-marketplace-5/ Hoera, Stacking 50% korting --> 600 MSP
Voor 600 puntjes had ik Torchlight wellicht wel overwogen, maar 800 puntjes is wat mij betreft een 'normale' prijs en niet echt een aanbieding. Stacking wil ik in principe wel graag, en 600 puntjes is een mooie prijs, alleen vind ik het jammer dat er ook nog DLC beschikbaar voor is... ...en ik hoop nog steeds op een toffe actie voor Pinball FX2.
Ik ga Torchlight aanschaffen voor die 800 punten. Al heb je wel gelijk wat betreft de normale prijs voor deze game. Heb 1200 punten altijd teveel gevonden, had gewoon bij de release 800 moeten zijn.
Ik zag dat Torchlight al online staat voor 800 msp Stacking was nog wel de normale prijs. Ga nu dus eerst Torchlight maar es aanschaffen voor 800 msp
Dat zijn de standaard prijzen volgens mij? Via Cheapassgamer vond ik die ook, alleen nog zonder prijs.
Denk idd dat het door de helft gaat, alles 50% korting ofzo. Maar zal zo wel online staan zou je zeggen.
Deals of the week staan nu online: Red Dead Redemption Undead Nightmare Collection 1000 points Dead Rising 2 Case West 400 points Left 4 Dead 2 the Passing 280 points Stubbs the Zombie in rebel without a Pulse 800 points
En de week erop: Grand Theft Auto IV Ballad of Gay Tony (Rockstar Games) July 19 – July 25 - 800 MSP Grand Theft Auto IV The Lost and Damned (Rockstar Games) July 19 – July 25 -400 MSP Grand Theft Auto: San Andreas (Rockstar Games) July 19 – July 25 - 800MSP
Klote, heb die undead nightmare gehaald, dacht dat het een stand alone was maar niet dus, 1000 punten weggegooid