[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Hij ging inderdaad de eerste keer dood aan de bom. Maar de rest van de wereldbevolking niet. Dat zijn dus al alleen die ene keer weer 6 milard extra dimensies. Doe dat nog 5 x en je zit op 30 miljard dimensies. Als die dimensies dan ook nog onderling contact kunnen maken door middel van SMS'jes (sowieso, hoe weet je dat je SMS'je in de juiste dimensie aankomt?). Dat wordt toch wel een beetje overdreven niet? De film doet net alsof de dimensie compleet stopt als Gyllenhaal dood gaat, wat op zich terecht is. Alleen in het einde blijkt dus dat de dimensie helemaal niet stopt bij zijn dood.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg niet dat het moeilijk voor mij was. Zeg alleen de film probeert moeilijk toe doen.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Rutger Hauer! altijd een 10+, meesterlijke film, goed acteerwerk, goed en uniek verhaal, alles goed gewoon omdat het onze Ruth is kan het niet verkeerd zijn! Mijn favo film alvast voor dit jaar, jaja beter dan Harry Poter!! :+ cult film ano 2011!

Warning 18+ film, niet voor tere zieltjes... trailert hieronder... warning oogjes dicht... warning...

Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat...de....foek 8)

Je hebt zo trouwens The Hitcher op RTL7 :cool:

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had mijn spoiler nog aangepast, maar

Dat SMS'je blijft gewoon in dezelfde dimensie.
    De film laat zien dat zijn rol in die dimensie stopt zodra hij dood gaat. De rest van de dimensie gaat door, eventueel op een net iets andere manier dan de 'echte'.
    Sowieso is het de vraag of er elke keer 6 miljard extra dimensies bijkomen of toch steeds maar 1. Dit zal puur liggen aan wat iemand doet, of niet, in die dimensie.

Ik doelde ook niet op jouw, maar op veel andere mensen. Ik hoorde zelfs toendertijd van een vrouw naast me dat het allemaal
    een droom was van die leraar...

Het 'probleem' van de film is eigenlijk dat het concept moeilijk te beschrijven/onderzoeken is en wij er geen tot weinig wetenschappelijk bewijs voor hebben.

Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Het concept van oneindig is inderdaad vrij lastig. In de film zeggen ze dat iedere keuze een nieuwe parallel veroorzaakt. Het aantal parallelle dimensies is dus echt oneindig. Dat op zich is wel een tof gegeven, maar voor zo'n standaard Hollywood film vind ik het echt moeilijk om het moeilijk doen.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net The Man Who Shot Liberty Valance (1962) (af)gekeken. Wat een vette western zeg! Maar ik blijf erbij dat westerns zonder Clint Eastwood minder vet zijn. :'-( En jammer dat deze niet in kleur was. Ik verbaasde me er wel over eerlijk gezegd. Waarom niet? The Searchers, uit 1956 was wel in kleur. Iig die versie die ik had was gewoon kleur. En Rio Bravo uit 1959 was ook in kleur. Om maar even wat eerdere films van John Wayne op te noemen. En hier zat dan ook nog eens James Stewart bij. Budget genoeg lijkt me.

De volgende in de wachtrij is trouwens The Treasure of the Sierra Madre (194[noparse]8)[/noparse]. Volgens mij is dat echt een epische film.

Laatst bewerkt: 17 jul 2011
  8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Le Mans
    Ik hou van films uit deze periode. Weet niet precies waarom, maar ze hebben altijd sfeer. Ook Le Mans, echt super film om te zien, hoe het er 40 jaar geleden aan toe ging. Destijds echt een super groot event, helemaal als je het met nu vergelijkt. Ook hoe gevaarlijk het toen was. Maar echt vet om te zien en te horen. En Steve McQueen :cool:
    8/10 Alleen al omdat die sfeer geweldig is.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Is het in om hier tegenwoordig plaatjes met enorme resolutie bij je review te zetten? 8)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dan lijkt ie langer.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Niemand heeft toch meer een 56K verbinding? ;) Zelfs op mn iPhone hoeft ie niet te laden.

Gaat btw niet om de resolutie, maar de grootte. Je kan ook een kleine afbeelding hebben die zwaar is, maar ook een grote afbeelding die dat niet is. 233 kb lijkt me niet zoveel ;) En XBW schaalt de afbeelding toch automatisch, dus je scherm rekt ook niet op.

Laatst bewerkt: 17 jul 2011
  12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Feit blijft dat het onnodig is.

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een gezeur zeg. Ik zit nu op mijn iPhone en heb nergens last van. Wat is precies het probleem?

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Gast hoe vaak gebeurt dat nu? Totaal geen last van en anders maak je er toch een regel voor? :cool:

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het ook maar irritant hoor. :+ Nergens voor nodig.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ooit gehoord van de snaartheorie? Een deel van het onderzoek richt zich erop te bewijzen dat er meerdere dimensies zijn. Sterker nog er word in sommige gevallen er gewoon vanuit gegaan om bepaalde abnormaliteiten te verklaren zoals de waarneming van realiteit (werkelijkheid).

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vind een plaatje boven een review al onnodig, laat staan een grote.
    Plaats er dan een trailer boven!

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Klein plaatje is wel leuk. Box art ofzo. Een trailer daarentegen haat ik. Trailers laten meestal de leuke stukjes van een film al zien.

Net zoals Tucker & Dale vs. Evil, het is een leuke film, maar de meest briljante stukjes zitten al in de trailer.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vind een foto uit de film meestal interessanter, zoiets wat Nera vaak doet.
    Die Rutger Hauer op de vorige pagina is bovendien 1,7mb

gister met een zooitje vrienden weer Jackass 3(D) gezien, blijft awesome. We keken de originele bluray maar volgens mij zaten er een paar stukjes niet in (met die lijm en die baard) die ik in mijn gedownloade versie wel had.

20. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doet whatiwatch het bij jullie ook niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina