Straks ff een nieuw huisje bouwen die heel basic is. Ik laat een aantal jonge sims intrekken uit verschillende families en met het verdiende geld bouw ik steeds mijn huis uit tot een dikke mansion. Best way to play sims imo. Als ik al met dikke cash een groot huis bouw verveel ik me steeds halverwege. Het is dan echt een pain in the ass om de meubels en inrichting voor iedere kamer te gaan te gaan doen.
Ok opgestart.. Het is gewoon precies hetzelfde als Sims 1, alleen met minder opties? Of zie ik wat over het hoofd? Anyway ben met een gezin met 3 mensen begonnen, volgens mij best easy. Heb al een trap!
Ik deel 1 kon ik veel meer shit kopen? Dat je alles schuin kan neerzetten is wel weer tof. Plus het ziet er beter uit. Maar voorlopig eerst lekker SimCity 4 en RCT2 spelen. Aieu!
Misschien had je daar meer expansions bij geinstalleerd? Misschien dan wel minder opties qua stuff maar als je naar de gameplay kijkt is er toch veel meer bijgekomen tov deel 1 zoals de verschillende fases in het leven (oudere en peuter kon toch niet in deel 1?).
Ik ben nu aan het sparen om een grote lap grond te kopen en daar mijn ultieme villa langzaam op te gaan bouwen.
Jezus , mijn nieuwe bouwproject wordt het nieuwe huis van mijn broer , het (echte) huis is nog niet af maar via de Sims even kijken of we het goed na kunnen bouwen, is wel leuk
Had de game met Showtime maar gekocht afgelopen week in de deal via Steam. Zijn toch stiekem toch wel vermakelijke games. Game blijft alleen vaak crashen, kut spel. Al beetje opgezocht, maar zie al dat het zoals wel vaker een bug en glitch feest is.
Echt een verschrikkelijk buggy spel inderdaad, vooral met alle uitbreidingen. Hopelijk letten ze er meer op met Sims 4
Gisteren weer met Sims 3 begonnen, ben er nu eigenlijk al een beetje klaar mee . Nieuw huisje. Ff wat gepimpt. Buren op bezoek. Smooth boyyy . Sexy time . Ff de stereo repareren, en toen was ik dood Kutspel .
Ja lekker is dat, kan ik weer helemaal overnieuw beginnen . Leek me wel een mooi opwarmertje voor SimCity.