Nice! Even een virtual machine met Windows 7 maken in Vmware Fusion Edit: Age of Empires 1 en Empire Earth 1 ook maar even installeren, waren ook geweldige games
Nu ff 1, maar 2 is toch net wat uitgebreider. De scenario's in deel 1 waren wel echt veel vetter, maar iemand heeft die allemaal voor deel 2 gemaakt: http://www.jumpjet.info/RCT2/Scenarios_Revisited/dakinle.htm
Hé, hier is ook weer leven Tijd terug RCT 1 wel weer geïnstalleerd, alleen niet echt gespeeld. Als ik eens op de PC game is het eigenlijk SimCity 4, blijf ik zo verslaafd aan. Vond de scenario's van RCT1 inderdaad gaver, maar mis in deel 1 dan net weer de uitgebreidere mogelijkheden van deel 2. Volgens mij heb ik alleen mijn saved games van "vroeger" niet meer... Had echt zulke uitgebreide parken daar in zitten
Fuu, mijn screenshots werken niet. Eerst The Sims 3 en nu ook RCT2 kan ik geen shots maken. Al mijn achtbanen zijn roze
ik speel 2 Ben ik lekker bezig met een park, daalt die waardering ineens naar 0. Ik denk:. Blijkt het dat er een paar honderd man vastzitten op een stukje pad