Heeft dit spel eigenlijk een free mode waarin je kan klooien zonder bepaalde doelstellingen te bereiken oid?
Ziet er nice uit! De artworks zien er echt prachtig uit Had er nooit van gehoord maar ga het zeker in de gaten houden.
Ik ben onder de indruk na de trial gespeeld te hebben. De hele stijl is echt prachtig, (water)physics werken goed en het is erg verslavend. Het jammere is dat ik net wat punten te kort kom om het te kopen en ik eigenlijk geen zin heb om nieuwe punten te kopen (ik koop normaal gesproken nooit wat van marketplace), eens zien hoe ik dit ga oplossen Echt prachtig hoe het eruit ziet. In dat tweede landje is zon waterbron en daar had ik wat zand voor gelegd. Toen ik een minuutje later terugkwam, was dat zand verdwenen en was het onderaan het riviertje verspreid als een soort hand in allerlei kleinere stroompjes met zand ertussen. Erg mooi om te zien, zeker toen er later nog palmbomen op gingen groeien en er gigantische pissebedden overheen liepen
Heb hem gekocht, hij is nu aan het downloaden, jammer dat de Xbox bezet is , nouja.. vanavond of morgen dan maar.
http://www.gamer.nl/review/116718/from-dust *cros post Net de gamer.nl review gelezen, spel lijkt mij best tof, tja 1200 hmm. Vanavond maar eens de trial downen