Ik zoek een fps of een actie/adventure game voor nu als tussendoortje te spelen *) Het moet geen length van 20u+ ofzo hebben want daarvoor komt arkham city dan. Ik dacht aan Bulletstorm maar is deze aan te raden met het toch wel aparte skillshot systeem? *)
Bulletstorm is een musthave . Als je weet dat ik normaal niet graag shooters speelde, maar deze heeft me volledig naar het genre overgehaald
Ik zoek een leuke splitscreen/couch co-op game. Nu twijfel ik tussen Sonic & Sega All Stars Racing en Monopoly Streets
Sonic & Sega All Stars Racing is zeer vermakelijk voor meerdere spelers. Speelt lekker, ziet er tof uit en er zitten leuke levels tussen.
Ik weet niet of de goede plek is maar... kan je met gewone Halo 3 op de xbox 360 ook online of moet je dan Halo 3 Multi-Player hebben? En wat is het verschil met Halo 3 ODST?
Met Halo 3 kan je zeker online. Daar staan de Single player en Multiplayer op 1 disc. Halo ODST was een nieuwe singleplayer campaign en een nieuwe co-op mode(firefight) met als toevoeging de Multiplayer van Halo 3 op een losse disc er bij (omdat voor ODST dus geen aparte nieuwe Multiplayer gemaakt was)
Ik vond Darksiders erg leuk. Al zou ik het niet direct met God of war vergelijken. Er zijn speller die daar meer van weg hebben (dante''s inferno, Castlevania). Maar zeker een aanrader, 1 van de leukere adventure games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb
Zo uit het hoofd: Warcraft III, Starcraft, Rise of Nations, Empire Earth, Age of Mythology, Age of Empires reeks, Warlords Battlecry III, Stronghold: Crusader, Anno reeks, Total Annihalation, Medieval II: Total War, Shogun: Total War, Sid Meier's Pirates!, Command and Conquer reeks, Civilization reeks
De Halo3 MP van ODST heeft wel alle DLC mappacks!! Dit is wel even belangrijk om te weten. Als je van plan bent veel online te gaan spelen kan het daarom lonen om (ook) voor ODST te gaan, zo duur is die tegenwoordig ook niet meer (goedkoper dan de DLC los kopen denk ik )