beide? goddamn. kan ik gelukkig mn order cancellen bij gamestation. alhoewel, er staat savage grenadier en plaatje van de savage grenadier.. maar de pre-order bonus is voor de savage grenadier elite wereldwijd en niet voor de savage grenadier. foutje van gamemania? btw die savage locust zien er wel echt dope uit
maar hoe zit het met die limited? zou daar ook deze bonus bij zitten want ik had die al een tijd geleden besteld
vast wel joh. die pre-order bonussen gooien ze toch gwn bij die pre-orders.. wel beter dat je 2 krijgt bij GM. nu hoef ik alleen Mechanic Baird en Commando Dom uit UK te krijgen.. zal over weekje ofzo GM weer is bellen of ze meer info hebben over de EE
Nou die epic zal er waarschijnlijk niet doorheen komen ik heb zowel de limited als de epic edition daar ge preordert, maar denk niet dat ik de epic edition zal krijgen.
Kan echt niet wachten op deze game! Heb net maar de limited edition bij Gamemania gepre-orderd UpInSmoke0611, als je GM belt, kun je dan direct vragen of die pre-order shizzle ook bij de LE zit? Much appreciated!
weet iemand hoe de timeline /chronologishe volgorde is van de games en de boeken? welke eerst komt en waar valt ? ga niet googlen want daar heb ik al films games en gedoe door verpest . spoilersgedoe dus. als iemand het toevallig wel weet of waar het te vinden is let it know. getypt van m'n Kindle.
Ik heb het even gegoogeld, volgens wikipedia is het dit: Gears of War: Aspho Fields (speelt zich volgens wiki af zowel voor als na deel 1) Gears of War Gears of War: Aspho Fields (speelt zich volgens wiki af zowel voor als na deel 1) Gears of War 2 Gears of War: Jacinto's Remnant Gears of War: Anvil Gate Gears of War: Coalition's End (komt uit op 2 augustus) Gears of War 3
Ben nu bezig met Ashpo Fields. Op 10% wordt er vermelding gemaakt van het feit dat Dom Marcus uit de gevangenis haalde. (dat was de begin scene van GoW 1 toch?) Als iemand hier nog GoW 1 voor me heeft voor ~€ 5,-.
Gears of War 3 horde (nieuwe beta) @ Comic-Con 2011 Ziet er inderdaad een stuk mooier zoals de jongen in het filmpje zegt.